دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 21399

دعوت فدراسیون فوتبال هلند از بانوان ماهان تندیس قم

قم نيوز : قم نیوز: فدراسیون فوتبال هلند با ارسال نامه‌ای از تیم بانوان ماهان تندیس قم به منظور شرکت در مسابقات ۸ دعوت کرد.
دعوت فدراسیون فوتبال هلند از بانوان ماهان تندیس قم
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم که فصل گذشته قهرمان لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور شد دعوت نامه‌ای از فدراسیون فوتبال هلند دریافت کرده است.

در این نامه از تیم بانوان ماهان تندیس قم به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول ایران دعوت شده است جهت شرکت در تورتمنت ۸ جانبه بین المللی بانوان هلند به این کشور سفر کند.

قرار است باشگاه ماهان تندیس شرایط برگزاری این تورنمنت را از نظر تقویم کاری، هزینه‌ها و خروجی فنی مورد بررسی قرار دهد و تا پایان فروردین ماه نتیجه را به طرف هلندی اعلام کند.

در صورت اعزام تیم بانوان ماهان تندیس به هلند، این برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم است که یک تیم باشگاهی قمی در بخش بانوان به یک کشور اروپایی دعوت شده و در تورنمنتی بین المللی شرکت می‌کند گرچه هنوز جزئیاتی در مورد این مسابقات، سطح کیفی و تیم‌های حاضر در آن منتشر نشده است.

در حالی که باشگاه ماهان تندیس قم در سال ۹۲ برای نخستین بار وارد عرصه ورزش قهرمانی شد و در فوتسال مردان و فوتبال زنان تیمداری کرد، تیم فوتبال بانوان آن توانست به لیگ بر‌تر فوتبال بانوان کشور در سال ۹۳ راه یابد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول بانوان کشور که قرار بود با حضور ۵ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شود، در ‌‌‌‌نهایت با انصراف دو تیم از این جمع، رقابت‌ها با شرکت سه تیم ماهان تندیس قم، فیروز آباد فارس و دادگر کرمان برگزار شد و در ‌‌‌‌نهایت تیم‌های ماهان تندیس قم و دادگر کرمان به لیگ بر‌تر راه پیدا کردند.

تیم ماهان تندیس قم که در سه بازی نخست خود با قدرت عمل کرد و به سه پیروزی پرگل و یک طرفه دست پیدا کرد و نشان داد لیگ دسته اول برای این تیم کوچک است و ماهان برای نمایش توانایی‌های خود به میدان بزرگتری نیاز دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdns0x.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما