چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 29319
منبع : روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س)

اجتماع بزرگ نوجوانان فاطمی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: اجتماع بزرگ نوجوانان فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
اجتماع بزرگ نوجوانان فاطمی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، اجتماع بزرگ نوجوانان فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) چهارشنبه ۱۳ اسفندماه پس از نماز مغرب و عشا در محل شبستان نجمه خاتون شبستان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

همچنین تمامی نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند در این مراسم شرکت و در کنار مراسم سخنرانی مراسم مداحی هم توسط مداحان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم نوجوانان توسط کار‌شناسان برجسته با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) آشنا شده و می‌توانند در مراسم قرعه‌کشی و جوایز معنوی که برای نوجوانان در نظر گرفته‌شده شرکت کنند.

همچنین برگزارکننده این مراسم هیئت انصار المهدی (عج الله) است.

مرکز قرآن و حدیث کریم اهل‌بیت (ع) توجه خاصی به تربیت و شخصیت فکری نوجوانان داشته و اضافه بر برگزاری کلاس‌های روزانه قرآن، مداحی و سایر کلاس‌ها که در آن اقدام به جذب و تربیت و پاسخگویی به شبهات نوجوانان کرده در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه ایام عزاداری اهل‌بیت (ع) مراسم‌های ویژه‌ای را برای قشر نوجوان اعم از دختر و پسر در نظر گرفته است که این برنامه‌ها همواره با استقبال خوب نوجوانان و روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdns0x.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما