شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 32289
منبع : خبرگزاری حوزه

ابراز علاقه مندی نماینده آیت الله سیستانی برای مشارکت در توسعه قم

قم نيوز : قم نگار: نماينده آيت الله العظمي سيستاني گفت: مؤسسه آل البيت(ع) در ابتداي تأسيس صرفاً مكاني بسيار كوچك با تعداد نيرويي محدود بود، اما امروز به لطف خدا و تلاش گام به گام، شعب متعددي در ايران و خارج از ايران دارد.
ابراز علاقه مندی نماینده آیت الله سیستانی برای مشارکت در توسعه قم
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی در ديدار اعضاي هيأت مديره بنياد خيرين حامی دانشگاه حضرت معصومه (س)، ضمن ابراز خرسندي از راه اندازي اين بنياد، اظهارداشت: براي ما همواره موجب افتخار بوده و هست تا بتوانيم در حل گره ها و مشكلات استان سهيم باشيم.

نماينده آيت الله العظمي سيستاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ضرورت حركت هاي گام به گام اظهار داشت: مؤسسه آل البيت(ع) در ابتداي تأسيس صرفاً مكاني بسيار كوچك با تعداد نيرويي محدود بود، اما امروز به لطف خدا و تلاش گام به گام، شعب متعددي در ايران و خارج از ايران دارد.

حجت الاسلام و المسلمين شهرستاني در ادامه با اشاره به اولويت بندي صورت گرفته پروژه هاي خيرساز، اين اولويت بندي را بسيار مناسب دانسته و گفت: به عنوان گام اول مبلغ يك ميليارد ريال جهت آغاز به كار عمليات احداث خوابگاه دانشجويي به اين دانشگاه كمك نمايد.

رئيس مؤسسه آل البيت(ع) اظهار اميدواري كرد: اين كمك بتواند مقدمه اي براي رفع نيازهاي دانشگاه در عرصه هاي مختلف باشد.
دكتر باقري ثالث، رئيس دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار در سخناني ضمن تبريك اين ايام فرخنده و تقدير از حمايت هاي هميشگي نماينده آيت الله العظمي سيستاني از دانشگاه حضرت معصومه(س) اين حمايت ها را منشاء خير و بركت براي اين دانشگاه دانست.

رئيس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به راه اندازي بنياد خيرين حامي دانشگاه حضرت معصومه(س) هدف از تأسيس اين بنياد را ساماندهي حمايت هاي خيرين و معتمدين استان از اين دانشگاه بیان کرد.

وي در ادامه بسترهاي به وجود آمده در دانشگاه را مناسب ارزيابي نموده و افزود: اين دانشگاه تلاش نموده ضمن فراهم آوردن محيطي امن و اخلاقي براي دانشجويان كيفيت آموزشي مطلوبي را نيز براي آنان ايجاد نمايند.

دكتر باقري ادامه داد: خوشبختانه ثمره اين تلاش ها دانش آموختگي پنچ دوره از دانشجوياني است كه در دانشگاه حضرت معصومه(س) تحصيل نموده و بيش از ۷۰ درصد آنان در مقاطع بالاتر و در بهترين دانشگاه هاي كشور تحصيل نموده اند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdnx0s.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما