قم نيوز : قم نیوز: نمایش آثار هنری و تولید زنده صنایع دستی قم در نمایشگاه قرآن و عترت استان با استقبال مردمی روبرو شد.
فایل ویدیودانلود فايل
به گزارش قم نیوز مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان در ماه مبارک رمضان امسال گفت: هنرمندان متعهد صنایع دستی استان نیز ضمن حضور در این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن آثار نفیس قرآنی خود با تولید زنده آثار شیوه ساخت آنها را نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
عیسی رضایی افزود: در نمایشگاه امسال حدود ۲۰ هنرمند در قالب ۱۰ غرفه در رشته‌های حکاکی روی سفال، معرق چوب، تابلو خط، نگارگری، صحافی سنتی، سفال و سرامیک، تابلو فرش، کاشی نقش برجسته، معرق چرم و سراجی سنتی در این نمایشگاه حضور یافتند.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه همچنین هنرمندان جوان دانشجوی مرکز علمی، کاربردی صنایع دستی قم در یک غرفه اثار تولیدی خود را در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار داده اند.
خاطرنشان می‌شود دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از ۱۲ تیر ماه در ساختمان مجتمع ناشران قم آغاز به کار گرده و تا ۲۲ تیرماه هر شب از ساعت ۳۰/۲۰ تا ۲ بامداد روز بعد پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnz0x.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما