شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 23009

فراخوان بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فراخوان شانزدهمین جشنواره تئاتر استان قم به منظور ارسال متون نمایش به دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.
فراخوان بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان قم
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی با بیان اینکه جشنواره تئاتر استانی قم همه ساله توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: شانزدهمین دوره این جشنواره شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی جشنواره تئاتر استانی قم را رقابتی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش مسابقه این جشنواره تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا متون نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در محل انجمن هنرهای نمایشی استان قم ارسال کنند.

حجتی با تاکید بر اینکه نمایش‌های بومی و ارزشی در اولویت هستند، در ادامه به توضیح مراحل بخش مسابقه این جشنواره پرداخت و گفت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره و ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره، از آثار رسیده تعدادی اثر برای بازبینی انتخاب می‌شوند و هیئت بازبین پس از بررسی فراوان آثار تایید شده به ۶ اثر برتر برای حضور در جشنواره تئاتر استانی قم رای مثبت خواهند داد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: این ۶ اثر با اجرای نمایش عمومی، توسط داوران جشنواره تئاتر استانی داوری خواهند شد که در صورت کسب امتیازات لازم، یک یا دو نمایش به جشنواره منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند و در صورت موفقیت، جواز حضور در جشنواره بین المللی فجر را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnz0x.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما