پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 22019

تعداد بازیکنان قمی تیم ملی فوتبال نونهالان به ۴ نفر رسید

قم نيوز : قم نیوز: با دعوت از محمدامین فغانی تعداد بازیکنان قمی تیم ملی فوتبال نونهالان به ۴ نفر رسید.
تعداد بازیکنان قمی تیم ملی فوتبال نونهالان به ۴ نفر رسید
به گزارش قم نیوز، محمدامین فغانی بازیکن آینده دار قمی تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان به تمرینات ملی پوشان نونهال پیوست تا تعداد دعوت شدگان به اردو از قم افزایش پیدا کند.

در تازه‌ترین فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اعزامی به مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا نام ۳ بازیکن قمی به چشم می‌خورد اما محمد امین فغانی نیز به تیم ملی دعوت شد تا شانس حضور نمایندگان قم در ترکیب تیم ملی بیشتر شود.

حیدر شریفی سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان پیش از این نام محمد حسین اسماعیل گل بازیکن آینده دار فوتبال قم و باشگاه هنگ را در فهرست نفرات دعوت شده قرار داه است ضمن اینکه حمیدرضا اوصیا و حمیدرضا نانکلی دو بازیکن دیگر قمی نیز بار دیگر در این فهرست قرار گرفته‌اند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر ۱۴ سال ۲۸ و ۲۹ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود در حالی که تیم ملی نونهالان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

اسماعیل گل در فصل گذشته در ترکیب تیم‌های نونهالان و نوجوانان هنگ قم در مسابقات باشگاهی قم بازی کرد و سپس برای حضور در مسابقات فوتبال نونهالان کشور به عقاب پردیسان پیوست.

حمیدرضا نانکلی و حمیدرضا اوصیا نیز بازیکنان تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قم هستند که این دو بازیکن نیز در مسابقات نونهالان کشور در ترکیب تیم عقاب قم به میدان رفتند.

بازیکنان دعوت شده از ظهر امروز وارد دور جدید تمرینی خود در کمپ تیم‌های ملی می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnz0x.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما