پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 51774
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با هدف توسعه و احیا امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرداری قم از برگزاری سومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری خبر داد و گفت: در این جلسه شناسایی گروه های تذکر لسانی مورد بحث و اعضاء دیدگاه های خود را ارائه نمودند.
برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری قم
برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، سید علی بیگدلی با اشاره به شناسایی گروه های تذکر لسانی، گفت: توسعه و احیا امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین اهداف طرح حاضر است لکن افراد مذکور باید از میان افراد برای این کار انتخاب شوند که  خود با مفهوم، جایگاه و شرایط امر به معروف و نهی از منکر آشنا باشند همچنین این افراد باید در واحدهای محل خدمت خود از محبوبیت و وجاهت لازم برخودار بوده و پس از انتخاب نیز در برنامه‌های آموزشی مرتبط شرکت نمایند.

وی اظهار داشت: پس از بحث و تبادل نظر، مقرر گردید این گروه ها با هماهنگی بسیج شهرداری انتخاب و اداره آموزش کارکنان نیز برنامه های آموزشی ویژه‌ای را برای افراد مذکور پیش‌بینی، برنامه ریزی و اجرا نماید.

وی در ادامه به موضوع برگزاری برنامه آموزشی برای کلیه نیروهای شهرداری درخصوص امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود و تصریح کرد: پس از مباحث مختلف، منبع، روش آموزش دوره عمومی آشنایی با امر به معروف و نهی از منکر به تصویب رسید.

نائب رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری قم افزود: در این جلسه اطلاع رسانی پیام های ترویجی در راستای احیاء و گسترش معروفات و پرهیز از منکرات از طریق رسانه های مختلف در اختیار شهرداری به تایید و تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdo50k.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما