جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 36744
لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم

هیئت البرز برابر هیئت اردبیل به برتری رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر هیئت جانبازان و معلولین البرز در نخستین دیدار خود از مرحله نهایی لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم برابر تیم هیئت اردبیل به برتری رسید.
هیئت البرز برابر هیئت اردبیل به برتری رسید
به گزارش قم نیوز، در حالی که چهار تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم حضور دارند، از امروز دیدارهای مرحله نهایی را برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به دسته بالاتر آغاز کرده‌اند.

این در حالی است که امسال هفت تیم در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو مرحله به انجام رساندند تا از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را به دست بیاورد.

در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها تیم‌های هیئت جانبازان و معلولین بم، ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم و هیئت البرز حضور داشتند و در نهایت نمایندگان قم و البرز با کسب رتبه‌های اول و دوم گروه به مرحله نهایی فصل جاری لیگ بسکتبال با ویلچر ایران راه یافتند.

در گروه دوم مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور نیز چهار تیم مدعی با یکدیگر در دو مرحله به رقابت پرداختند و سرانجام تیم‌های شهرداری ارومیه و هیئت جانبازان و معلولین اردبیل بالاتر از دو رقیب دیگر هم‌گروه خود به جمع چهار تیم مرحله پایانی رسیدند.

بدین‌ترتیب اکنون چهار تیم هیئت جانبازان و معلولین اردبیل، ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم، هیئت البرز و شهرداری ارومیه در مرحله نهایی پیکارهای لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور دارند و بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین به شکل دوره‌ای بازی‌های خود را برای تعیین تیم قهرمان و صعود‌ کننده‌ها به لیگ دسته اول ایران انجام می‌دهند.

بازی‌های مرحله نهایی از امروز به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم در سالن شهدای بهزیستی قم آغاز شده است و چهار تیم حاضر در این مرحله هر کدام سه مسابقه انجام می‌دهند تا قهرمان این دوره از بازی‌ها مشخص شود.

در نخستین روز این مسابقات تیم هیئت جانبازان و معلولین البرز در مقابل هم‌نام اردبیلی خود قرار گرفت و در حالی که دو تیم یک بازی نزدیک و نفس‌گیر به ویژه در نیمه نخست این دیدار داشتند، در نهایت این کرجی‌ها بودند که توانستند تیم هیئت اردبیل را با حساب ۷۴ بر ۴۹ مغلوب کنند.

نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های هیئت البرز و هیئت اردبیل به دست آمد با توجه به برتری ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم برابر شهرداری ارومیه، نشان داد که تیم‌های صعود کننده از گروه نخست مقدماتی لیگ امسال یعنی نمایندگان قم و البرز مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند و مصاف رو در روی آنها در دیدار پنجشنبه شب پانزدهم بهمن ماه تا حد زیادی چهره قهرمان واقعی لیگ امسال را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdo50s.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما