يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 26754

تیم هندبال بانوان قم قهرمان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال دختران قم با پیروزی برابر تهران در دیدار نهایی، قهرمان مسابقات هندبال دختران دانش آموز کشور در مقطع متوسطه شد و عناوین انفرادی مسابقات را نیز از آن خود کرد.
تیم هندبال بانوان قم قهرمان کشور شد
به گزارش قم نیوز، تیم هندبال دختران قم که از بازیکنان تیم هندبال هدف پویان در لیگ دسته اول کشور سود می‌برد موفق شد در بیست و پنجمین مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور مقام نخست را به دست آورد.

هندبالیست‌های قمی در این مسابقات که به میزبانی مشهد برگزار شد با اقتدار تمامی رقیبان را با اختلاف چشمگیر پشت سر گذاشته و به فینال این رقابت‌ها راه یافتند و در دیدار نهایی نیز با شکست ۲۰ بر ۱۴ تیم هندبال استان تهران، قهرمان این مسابقات شدند.

مرضیه افشاری، بهاره نوروزی، زهرا احمدی، زهرا خوش لهجه، شقایق دهشیری، فاطمه راد صفت، فاطمه رجبی، زهرا شکوری راد، هانیه خسروی، نوریه عباسی، منیره برقعی، وفاطمه مریدی با هدایت زهرا احمدی نیا و الناز قاسمی و سرپرستی فاطمه الیاسی نفرات اعزامی تیم قم به این رقابت‌ها را تشکیل دادند.

قهرمانی هندبالیست‌های دختر قم در حالی در این رقابت‌ها شکل گرفت که با توجه به درخشش این تیم در قالب تیم هدف پویان در مسابقات دسته دوم بانوان کشور و صعود به لیگ دسته اول کشور، این قهرمانی قابل پیش بینی بود.

در پایان این مسابقات عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن به مرضیه افشاری از تیم هندبال استان قم تعلق گرفت وعنوان بهترین دروازه‌بان به فاطمه مریدی از قم اختصاص پیدا کرد.

فاطمه راد صفت، نوریه عباسی، زهرا شکوهی راد، منیره سادات برقعی، زهرا احمدی، مرضیه افشاری و فاطمه مریدی از قم با درخشش در این مسابقات جهت دعوت به اردوی تیم ملی دانش آموزی انتخاب شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdo50x.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما