چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 25764

فوتبالیست قمی مسافر تورنمنت ژاپن شد

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست قمی همراه با تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان مسافر رقابت‌های تدارکاتی فوتبال در کشور ژاپن شد.
فوتبالیست قمی مسافر تورنمنت ژاپن شد
به گزارش قم نیوز، تیم ملی زیر ۱۶ سال برای انجام چند دیدار تدارکاتی درحالی عازم کشور ژاپن خواهد شد که در بین بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در این مسابقات امیرحسین رنگرزجدی ملی‌پوش استان قم نیز حضور دارد.

رنگرز که به سبب فعالیت پدرش در داوری حرفه‌ای فوتبال در واقع فرزند خانواده‌ای فوتبالی محسوب می‌شود بازیکنی است که با درخشش در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در ترکیب تیم نوجوانان صبای قم خود و ارزش‌های فنی‌اش را اثبات کرد.

تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی زیر ۱۶ سال درحالی زیرنظر مصطفی قنبرپور در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که ملی‌پوشان خود را برای حضور در بازی‌های دوستانه در کشور آماده می‌کنند و در مقابل تیم ملی این کشور وی یک تیم باشگاهی ژاپن میزان هماهنگی خود را محک خواهند زد.

برنامه اعزام تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به ژاپن مشخص شده و این تیم پیش از این اعزام از صبح روز چهارشنبه هشتم مردادماه تمرینات خود را در مرحله جدیدی از اردوهای آماده‌سازی در کمپ تیم‌های ملی فوتبال از سر خواهد گرفت.

امیرحسین رنگرزجدی از صبح امروز به جمع اردونشین‌های تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان ملحق می‌شود و روز یکشنبه ۱۲ مردادماه نیز همراه با سایر ملی‌پوشان تهران را به مقصد توکیو ژاپن ترک کند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان درحالی راهی ژاپن می‌شود که تا ۲۱ مردادماه در این کشور حضور خواهد داشت و در این مدت دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال نوجوانان ژاپن و یک مسابقه دوستانه نیز با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور انجام می‌دهد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ژاپن نیز همانند ایران یکی از ۱۶ تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا است، مسابقاتی که از دهه اول شهریورماه به میزبانی شرق آسیا برگزار می‌شود و تیم ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در آن حضور می‌یابد.

این درحالی است که تیم ملی علاوه بر تمریناتی که در کشور برگزار کرده پیش از سفر خارجی به کشور ژاپن در خردادماه سال‌جاری در مسابقات تورنمنت بین‌المللی آذربایجان نیز شرکت کرد و مرحله گروهی برابر تیم ملی فوتبال نوجوانان قرقیزستان و سپس آذربایجان به میدان رفت و با صعود از این گروه و عبور از سایر مراحل در نهایت در مسابقه فینال به تیم نوجوانان ترکیه برخورد کرد و با برتری یک بر صفر مقابل این تیم به مقام قهرمانی دست یافت و جام را به ایران آورد.

فوتبالیست‌های مستعدی از استان‌های اصفهان، مازندران، هرمزگان، گیلان، خوزستان، تهران،‌ قم، فارس و اردبیل برای این اردو و اعزام به کشور ژاپن به تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند و نماینده قم امیرحسین رنگرزجدی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdo50x.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما