سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 29724
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

مجریان انتخابات مجلس در قم اصل بی‌طرفی و پرهیز از سیاسی‌کاری را رعایت کنند‌

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ‌گفت: حفظ بی‌طرفی با پرهیز از هر گونه سیاسی کاری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است.
مجریان انتخابات مجلس در قم اصل بی‌طرفی و پرهیز از سیاسی‌کاری را رعایت کنند‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی منش در نشست با مدیران و کار‌شناسان حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تبریک سال نو، از زحمات یکساله این حوزه در زمینه‌های مختلف قدردانی کرد.

استاندار قم با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، بسط عدالت اجتماعی را یکی از افتخارات مهم نظام برشمرد و اظهار داشت: امروز به برکت این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی همه استان‌های کشور از منابع و امکانات مناسب برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان قلب تپنده استان، وظایف و مأموریت‌های این حوزه را خطیر و متنوع عنوان و افزود: بسیاری از کارهای مهم و کلیدی استان در این حوزه پیگیری و انجام می‌شود.

‌صالحی‌منش همچنین با مهم خواندن مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و تاثیر میزان رضایتمندی عمومی بر ارتقای این مقوله مهم در جامعه گفت: مردم مهم‌ترین و مؤثر‌ترین نقش را در پیشبرد مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور دارند.

استاندار قم به دیگر وظایف و مأموریت‌های قانونی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اشاره کرد و افزود: علاوه بر مباحث امنیتی، پیگیری اقدامات حوزه فرهنگی، دانشگاه‌ها، سلامت و بهداشت و درمان، تشکل‌های غیر دولتی و آسیب‌های اجتماعی در محدوده این معاونت قرار دارد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت، ایجاد نظم و امنیت و فضای شور و نشاط عمومی در این انتخابات را یکی از وظایف کلیدی و اساسی معاونت سیاسی برشمرد و گفت: حفظ بی‌طرفی با پرهیز از هر گونه سیاسی کاری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdo50x.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما