سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47634
منبع : افکار نیوز

حمایت مالی مفسدین اقتصادی از نامزدها تکرار نشود

قم نيوز : قم نیوز: بسیج دانشجویی در بیانیه ای اعلام کرد: انتخابات های گذشته شائبه کمک های مالی از سوی برخی مفسدین و متخلفین اقتصادی خاطر ملت را آزرده کرد.
حمایت مالی مفسدین اقتصادی از نامزدها تکرار نشود
به گزارش قم نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور طی نامه هایی جداگانه به هر 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، عملی شدن بند 4 سیاست های کلی انتخابات را خواستار شد.

در ابتدای این نامه خطاب به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمده است: ضمن عرض سلام و آرزوی حضوری سالم و فعال در عرصه رقابت های انتخاباتی برای حضرتعالی. همانطور که مستحضر هستید مطالبه‌گری در حوزه شفافیت همواره یکی از دغدغه های پررنگ جنبش دانشجویان انقلابی بوده است و دانشجویان بسیجی استقرار فرهنگ شفافیت آفرینی  در تمامی نهادها و ارگان‌ها و در کلیه سطوح نظام علی الخصوص سطوحی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند را ضامن سعادت کشور و افزایش اعتماد عمومی می‌داند.

در این بیانیه تصریح شد: به همین جهت و در راستای بند 4 سیاست های کلی انتخابات که مهرماه سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردید از جنابعالی انتظار می‌رود در تعیین حدود و نوع هزینه‌ها و منابع مجاز و غیرمجاز انتخاباتی ستاد خود، شفاف‌سازی منابع مالی و هزینه‌های انتخاباتی جنابتان و همچنین اعلام آن به مراجع ذی‌صلاح جهت نظارت دقیق و برخورد با تخلفات احتمالی اهتمام داشته و گزارش این اقدام را در اسرع وقت به سمع و نظر ملت ایران برسانید. البته جنبش دانشجویی خود را موظف به پیگیری و ارائه گزارش به مردم می‌داند.

همچنین در این بیانیه خاطر نشان شد: نیک اطلاع دارید که در انتخابات های گذشته نیز شائبه های کمک های مالی از سوی برخی مفسدین و متخلفین اقتصادی که برخی دوره محکومیت خود را طی کرده اند و یا هم اکنون در زندان هستند خاطر ملت را آزرده کرد و باعث افزایش بی اعتمادی عمومی گردید که صدالبته اگر این دست وقایع حقیقت داشته باشد به جز وامدار کردن سیاسیون به متخلفین ثمر دیگری نخواهد داشت و بدا به حال کشوری که سیاسیون آن وامدار متخلفین و مفسدین باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdo90o.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما