چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 27654
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم عنوان کرد

لزوم استفاده از قطارهای فوق‌العاده برای انتقال زائرین در آخر صفر

قم نيوز : قم نیوز : رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به حضور پرشور زائران در هفته آینده باید از قطارهای فوق‌العاده استفاده کرد.
لزوم استفاده از قطارهای فوق‌العاده برای انتقال زائرین در آخر صفر
به گزارش قم نیوز ، کرم‌الله حسینی در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که ظهر امروز در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: خلاءهای موجود در روز اربعین با عنایت امام حسین (ع) پر شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های استان قم باید به خوبی مورد استفاده قرار داده شود، اضافه کرد: در هفته آینده نیز با توجه به جمعیتی که در قم حضور خواهند داشت باید همه دستگاه‌ها در راستای ارائه تسهیلات به زائران همکاری مناسبی داشته باشند.
 
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در قم وجود دارد این شهر به شهری کربلایی تبدیل خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه بار ترافیکی که همزمان با اربعین حسینی در قم به وجود می‌آمد با همکاری نهادهای دولتی و مردمی برطرف شده است، تصریح کرد: با توجه به حضور پرشور زائران در هفته آینده باید از قطارهای فوق‌العاده استفاده کرد.
 
حسینی با تاکید بر اینکه مردم قم آگاهی مناسبی نسبت به خدمات راه آهن ندارند، اذعان داشت: امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم از ظرفیت‌های استان قم برای پذیرایی از زائران بیشتر استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه ترافیک‌های شهری و برون شهری نارضایتی‌های بسیاری را به دنبال خواهد داشت، مطرح کرد: همکاری مردمی نیز یکی از گام‌های اصلی برای از بین بردن ترافیک‌هاست.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdo90x.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما