يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 25674

کتاب "امنیت در قرآن و سنت" در قم منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: کتاب "امنیت در قرآن و سنت" به قلم پژوهشگران پژوهشگاه امام صادق(ع) از سوی انتشارات این پژوهشگاه در پنج فصل و در ۸۶۳ صفحه منتشر شد.
کتاب "امنیت در قرآن و سنت" در قم منتشر شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه امام صادق(ع)، فصل اول این کتاب با عنوان «کلیات» شامل بخش های « فلسفه وجودی سازمان های امنیتی و ملزومات فعالیت های امنیتی» و فصل دوم با عنوان «گزینش و کنترل امنیتی» شامل بخش های «گزینش و تحقیقات امنیتی، بررسی صلاحیت مدیران، ارشاد و انذار، کنترل امنیتی و گزارش امنیتی» است.

براساس این گزارش، «حفاظت و پیشگیری» عنوان فصل سوم این کتاب است که شامل ۹بخش «اصول حفاظتی،حفاظت کارکنان، حفاظت اماکن و تاسیسات، حفاظت تجهزات و تسلیحات، حفاظت شخصی و شخصیت ها، حفاظت عملیات، حفاظت گفتار، حفاظت مخابرات و ارتباطات و حفاظت اسناد و مدارک» می باشد.

«جمع آوری اخبار» و « عملیات» فصل های چهارم و پنجم کتاب را شامل می شود که در فصل پنجم موضوعاتی از قبیل «براندازی و ضد براندازی»، «جاسوسی و ضد جاسوسی» و «جرایم امنیتی» مطرح شده است.

در پیش گفتار، هدف از تالیف این کتاب، جمع آوری و چینش آیات و روایات در مورد مسائل امنیتی و زمینه سازی برای نظریه پردازی اندیشمندان علوم انسانی عنوان شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس انتشارات پژوهشگاه امام صادق(ع) با نام پیشین زمزم هدایت واقع در قم- خیابان شهید فاطمی(دورشهر)-نبش کوچه ۳ – پلاک۸۱ مراجعه و یا با شماره۰۲۵۳۷۷۳۰۷۳۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdo90x.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما