سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 29634
معاون اجرایی غرفه خانواده نمایشگاه بهشت بانو:

سلسله نشست های خانواده با حضور اساتید برجسته در نمایشگاه بهشت بانو برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی غرفه خانواده نمایشگاه بهشت بانو گفت: در غرفه خانواده سلسله نشست های خانواده به صورت عمومی به صورت پرسش و پاسخ و با حضور اساتید مطرحی مانند حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام ظهیری و غیره برگزار می شود.
سلسله نشست های خانواده با حضور اساتید برجسته در نمایشگاه بهشت بانو برگزار می شود
حمید جهانشاهی در گفت و گو با قم نیوز، درباره اقدامات انجام شده در غرفه خانواده اظهار داشت: در غرفه خانواده به موضوعاتی مانند کارگاه تخصصی بانوان، کارگاه زوجین، دشمن شناسی، پاسخ به شبهات فاطمی، معرفی کتاب های تخصصی خانواده، مشاوره طب سنتی و غیره پرداخته شده است.

وی افزود: از آنجایی که امسال نوروز با ایام شهادت حضرت زهرا (س) همزمان شده است سعی شده که در غرفه خانواده به شبهات درباره زندگی حضرت زهرا (س) و فرقه های انحرافی اسلام پرداخته شود.

معاون اجرایی غرفه خانواده نمایشگاه بهشت بانو عنوان کرد: بخش دیگری که در غرفه خانواده به آن پرداخته ایم معرفی کتاب های تخصصی حوزه خانواده است که در این کتاب ها در بوستان خانواده که محل استراحت بازدیدکنندگان است ارائه می شود.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دیگر غرفه خانواده مشاوره تخصصی برای خانواده ها است که این برنامه با حضور اساتید برجسته برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مشاوره طب سنتی از برنامه های دیگری است که در غرفه خانواده در جریان است و در این برنامه مسائل طب و تغذیه خانواده و نکاتی که به لحاظ طبی در مواردی مانند ارتباط عاطفی زن و شوهر تاثیر دارد بحث می شود.

معاون اجرایی غرفه خانواده نمایشگاه بهشت بانو گفت: در غرفه خانواده سلسله نشست های خانواده به صورت عمومی به صورت پرسش و پاسخ و با حضور اساتید مطرحی مانند حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام ظهیری و غیره برگزار می شود.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcdo90x.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما