دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 27104
مدافع تیم فوتبال صبای قم:

هدف صبا پیوستن به ۳ تیم بر‌تر لیگ است

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه دلیلی نداشت پیش از آغاز مسابقه با پیکان به سمت نیمکت تیم بروم گفت: هدف صبا رسیدن به جمع ۳ تیم بر‌تر لیگ است.
هدف صبا پیوستن به ۳ تیم بر‌تر لیگ است
مدافع تیم فوتبال صبای قم:
هدف صبا پیوستن به ۳ تیم بر‌تر لیگ است
قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه دلیلی نداشت پیش از آغاز مسابقه با پیکان به سمت نیمکت داین تیم بروم گفت: هدف صبا رسیدن به جمع ۳ تیم بر‌تر لیگ است.
printنسخه قابل چاپ

قم نیوز، پیروز قربانی، در باره روند موفقیت‌های صبای قم در هفته‌های اخیر لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: صبا در چند هفته اخیر شرایط به مراتب بهتری پیدا کرده و برابر پیکان نیز نمایش بسیارخوبی انجام دادیم و خوشبختانه در دقایق پایانی به گل برتری رسیدیم و فکر می‌کنم مستحق پیروزی بر پیکان بودیم.

وی گفت: پیکان هم برابر صبا خوب کار کرد ک یک بار هم توپ را به تیرک دروازه ما زد اما در مجموع ما تیم بر‌تر میدان بودیم و خوشبختانه توانستیم با کسب ۳ امتیاز بازی را به پایان برسانیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم افزود: این پیروزی برای من شیرینی دو چندانی داشت زیرا سال گذشته در راه آهن شاگرد منصور ابراهیم‌زاده بودم و به خاطر برخی مشکلات که برای من و چند بازیکن دیگر در راه آهن رخ داد، انگیزه زیادی داشتم که برابر تیم مربی فصل قبلم با پیروز زمین بازی را ترک کنم.

قربانی درباره اینکه پیش از آغاز بازی با پیکان به سمت نیمکت پیکان نرفت بیان کرد: احترام همیشه جای خود را دارد اما به دلیل برخی مسائل مربوط به فصل گذشته دلیلی نداشت که به سمت نیمکت پیکان بروم.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط فعلی صبا بسیار خوب است زیرا جایگاه صبا در بین ۳ تیم نخست جدول لیگ بر‌تر است و امیدواریم بتوانیم در جدول رده بندی بتدریج به رتبه بهتری برسیم و ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

مدافع صبا درباره بازگشتش به ترکیب صبا پس از بازی با سپاهان خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم و آنچه مهم است این است که صبا در مسابقات آینده خود نتیجه بگیرد و من هم همه تلاش خود را برای قرار گرفتن در ترکیب صبا انجام می‌دهم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcdof0x.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما