دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 20174
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

ناکامی سارقان ۲۲۰۰۰ دلاری منزل یک تبعه بحرینی در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با تلاش ماموران آگاهی استان قم سه تن از سارقان منزل یک تبعه بحرینی در استان دستگیر و در این رابطه ۲۲۰۰۰ دلار وجه نقد از متهمان کشف شد.
ناکامی سارقان ۲۲۰۰۰ دلاری منزل یک تبعه بحرینی در قم
به گزارش قم نيوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت خانمی تبعه کشور بحرین مبنی بر سرقت مدارک هویتی و مبلغ قابل توجهی دلار از منزل وی، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم و یا مته‌مان در دستور کار ماموران آگاهی قم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های ماموران نشان از ردپای یک آشنا در این موضوع می‌داد تا اینکه تمامی افراد خانواده مورد تحقیق قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در تحقیقات ماموران، نقش فردی ۳۴ ساله اهل یکی از استان‌های غربی و ساکن قم که با خانواده شاکی ارتباط نزدیکی داشت قوت گرفت که در ادامه و در یک عملیاتی غافلگیرانه نامبرده دستگیر شد.

قدمی خاطر نشان کرد: متهم که پس از دستگیری در پلیس آگاهی از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد در رویارویی با شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت ۲۲۰۰۰ دلار وجه نقد و مدارک هویتی از منزل مذکور اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم خود را طراح این سرقت عنوان کرد و گفت، در این موضوع دو تن از برادرانم نیز همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdof0x.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما