پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 44844
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار سردار غیب پرور:

تفکر بسیج در حال صدور است /غربی ها از گسترش بسیج عصبانی هستند

قم نيوز : قم نیوز: دشمن تلاش می کند با بسیج مقابله نماید، حال آنکه امروز فرهنگ بسیج به حمدالله در حال صدور به کشورهای دیگر بوده و عراق و یمن و سوریه تا بسیجی پیدا نکرد، موفق نشد و لذا غربی ها از گسترش بسیج عصبانی و ناراحتند.
تفکر بسیج در حال صدور است /غربی ها از گسترش بسیج عصبانی هستند
به گزارش قم نیوز،  حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ضمن تبریک انتصاب سردار غیب پرور به ریاست این سازمان، اظهارداشتند: اسلام با بسیج پیشرفت کرده و لشکر پیغمبر نیز همگی بسیج بودند.

 ایشان ادامه دادند: بسیجیان پیغمبر افرادی بودند که همگی سلاح و مرکب و گاه مواد غذایی را نیز شخصا برای جنگ می آوردند؛ یعنی بر خلاف لشکرهای غربی و تکفیری های مزدور که با پول های هنگفت به میدان جنگ می آیند.

 این مرجع تقلید بسیج را یک جمعیت فرهنگی خوانده و تاکید کردند: برنامه های فرهنگی بسیج باید بیشتر شده و تقویت گردد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بسیج را متعلق به گروه،قشر و سن خاصی ندانسته و عنوان نمود: باید بسیج همه جا را فرابگیرد چرا که دشمن تلاش می کند با بسیج مقابله نماید، حال آن که امروز فرهنگ بسیج به حمدالله در حال صدور به کشورهای دیگر بوده و عراق و یمن و سوریه تا بسیجی پیدا نکرد، موفق نشد؛ لذا غربی ها از گسترش بسیج عصبانی و ناراحتند.

 ایشان با اشاره به آمادگی لشکر بسیج در نبرد با دشمن گفت: باید بسیج در تمام مسائل جامعه حضوری فعال داشته و از تمام منافع جامعه اعم از محیط زیست، فرهنگی،عمرانی، اجتماعی و ... پیشتیبانی نماید.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان با توجه به آسیب های موجود در جامعه تصریح کرد: فضاهای آلوده مجازی، امروز به منجلابی تبدیل شده که باید بنیه خودمان را در برابر این میکروب ها و انگل ها با تقویت ایمان و تقوا، بیمه نماییم و بسیجیان را در این حوزه مقاوم کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdoj0o.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما