سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 34854
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

امداد رسانی به بیش از ۱۷۰۰زائر حسینی در موکب حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نگار: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از امداد رسانی و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۷۰۰ زائر حسینی در موکب حضرت معصومه(س) در کربلای معلی خبر داد.
امداد رسانی به بیش از ۱۷۰۰زائر حسینی در موکب حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نگار، دکتر محمد گل‌فشان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان قم در موکب حضرت معصومه(س) در کربلای معلی اقدام به برپایی دارالشفاء کرده است، اظهار کرد: این دارالشفاء با ۲۵ نفر کادر درمانی شامل پزشک، پرستار، تکنسین اتاق عمل، ماما، امدادگر و نجاتگر در دو بخش خواهران و برادران فعال است.

وی ادامه داد: دارالشفای موکب حضرت فاطمه معصومه(س) طی سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته فعال است که از ابتدای آذرماه تا امروز به بیش از۱۷۰۰ نفر خدمات درمانی و امدادی ارائه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: همچنین در این دارالشفاء تا کنون۲۳۶نفر به صورت سرپایی جراحی‌ شدند، ۵۲۳مورد پانسمان و نزدیک به۹۴۰ نفر نیز از خدمات تزریقات استفاده کرده اند.

دکتر گل‌فشان با اشاره به اینکه این دارالشفا تا بعد از اربعین به زائران حسینی ارائه خدمت خواهد کرد، گفت: مهمترین مراجعات زائران به دارالشفای موکب حضرت فاطمه معصومه(س) به دلیل سرماخوردگی و مشکلات گوارشی بوده ‌که توسط پزشکان درمان شده‌اند . همچنین بیش از۲۰۰ماسک نیز بین افراد توزیع شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdoj0s.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما