يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 25854

رئیس مجلس نسبت به قم توجه ویژه‌ای داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: از ریاست مجلس شورای اسلامی هم انتظار داریم نسبت به قم توجه ویژه‌ای داشته باشد و مردم قم هم توقع پیگیری‌های بیشتر وی را در راستای انجام تعهدات دولتی در مورد قم دارند.
رئیس مجلس نسبت به قم توجه ویژه‌ای داشته باشد
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی شنبه‌شب در مراسم افتتاح پل و زیرگذر بعثت واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: شهرداری قم تمام تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است.

وی افزود: با وجود رکود مالی و کمبود بودجه در سطح کشور، پروژه‌های عمرانی در قم با مدیریت خوب شهرداری و حمایت‌های استانداری، شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه‌های قم همچنان فعال هستند و هیچ طرح عمرانی تعطیل نشده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی قم در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به همه تلاش‌گران در راستای خدمت به مردم توفیق خدمت بیشتر عطا فرماید.

وی عنوان کرد: مردم این منطقه در زمان عملیات اجرایی پل بعثت تحمل فراوانی داشتند و این تحمل و همراهی سبب شد در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از زیرگذر بعثت باشیم.

بیاتی با بیان اینکه جلسات فراوانی برای بررسی مشکلات پروژه‌ها با حضور کارشناسان شهرداری و اعضای شورای شهر برگزار می‌شود افزود: شورای شهر قم با تمام توان در کنار شهرداری ایستاده و در راستای حل مشکلات همکاری لازم را خواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم خدمات ارزنده به مردم را در سایه هماهنگی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: در سال گذشته و طی چهار ماه نخست امسال، از اعتبارات دولتی محروم بودیم و پروژه‌ها از محل عوارض مردمی ساخته می‌شوند ولی برخی طرح‌ها مانند قطار شهری نیازمند بودجه‌های دولتی هستند به همین دلیل از استاندار قم می‌خواهیم پیگیری لازم را برای اختصاص بودجه دولتی داشته باشد زیرا مترو در حال حاضر با کمترین میزان حفاری در حال پیشروی است.

وی گفت: از ریاست مجلس شورای اسلامی هم انتظار داریم نسبت به قم توجه ویژه‌ای داشته باشد و مردم قم هم توقع پیگیری‌های بیشتر وی را در راستای انجام تعهدات دولتی در مورد قم دارند.

بیاتی با تاکید بر اینکه دولت باید با تدبیر، زمان اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی مانند قطار شهری را در قم اعلام کند، خاطرنشان کرد: مترو و مونوریل نیازمند کمک دولت و انجام تعهداتی هستند که دولت در این زمینه دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdoj0x.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما