چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 40514
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت ۴۰ درصدي ساماندهي ورودي قم از سمت جعفريه

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت ۴۰ درصدي ساماندهي ورودي قم از سمت جعفريه خبر داد.
پيشرفت ۴۰ درصدي ساماندهي ورودي قم از سمت جعفريه
به گزارش قم نیوز،  عباس حلوايي‌زاده با بيان اينكه ساماندهي و بهسازي ورودي جعفريه پس از امامزاده تا ريل راه آهن به طول دو كيلومتر در دست اجرا است، اظهار كرد: شهرداري قم قراردادي به مبلغ ۱۲ ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال با شركت اطمينان راه منعقد كرده است.

وي خاطرنشان كرد: از جمله عمليات اين پروژه جدول‌گذاري انهار به طول ۴ هزار متر، رفوژ وسط به طول چهار كيلومتر و احشام عمليات خاكي شامل عمليات خاكبرداري به ميزان ۱۸ هزار متر مكعب و عمليات روسازي به مساحت ۱۷ هزار متر مكعب است.

مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با بيان اينكه عرض معبر به صورت دو باند تندرو و در طرفين آن باندهاي كندرو طراحي شده است، گفت: در حال حاضر شهرداري قم در حال اجراي باند تندرو از سمت بلوار شهرك كامكار به سمت پل راه‌آهن بوده و پيشرفت فيزيكي آن تاكنون ۴۰ درصد است كه تا دو ماه ديگر به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي يادآور شد:‌ در طول پروژه معارضاتي از جمله جا به جايي تيرهاي برق فشار قوي،‌ ترميم لوله آب و كيسينگ لوله‌هاي خطوط انتقال نفت، ‌بنزين، و گازوئيل وجود داشته كه توام با اجراي پروژه در حال برطرف كردن هستيم.

حلوايي‌زاده عنوان كرد: پروژه مذكور تملكات و توافقات آن با توجه به اخذ مصوبه از كميسيون ماده پنج و پيگيري‌هاي شهرداري منطقه سه انجام شده است.

وي با اشاره به اهميت پروژه ساماندهي ورودي قم از سمت جعفريه گفت: يكي از ورودي‌هاي اصلي شهر به سمت ساوه است، علاوه بر ساماندهي ورودي شهر، كاهش تصادفات جاني شهروندان را به همراه دارد.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdok0o.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما