چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 26574

پیروزی بر شهرداری رشت، مقدمه قهرمانی لیگ برتر است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم با بیان اینکه پیروزی بر شهرداری رشت، مقدمه قهرمانی لیگ بر‌تر است گفت: نماینده قم در لیگ بر‌تر امید یک قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و ۳ عنوان سومی در کارنامه دارد.
پیروزی بر شهرداری رشت، مقدمه قهرمانی لیگ برتر است
به گزارش قم نیوز، علی شریفی درباره آخرین وضعیت تیم ماهان تندیس قم پیش از آغاز مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ بر‌تر امید کشور اظهار کرد: نسبت به مرحله قبل در شرایط تثبیت شده‌ای قرار داریم البته با توجه به حضور اغلب بازیکنان تیم امید در تمرینات بزرگسالان، برای انجام تمرینی منسجم با حضور تمامی تمام نفرات با مشکل مواجه بودیم اما در مجموع امیدوار به کسب نتیجه هستیم.

وی گفت: ماهان تندیس در مرحله پایانی مسابقات بدون تغییر نسبت به دور برگشت مرحله گروهی به میدان می‌رود و از نظر نیروی انسانی، در حدی هستیم که بتوانیم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشیم و وضعیت کلی تیم، نرمال رو به بالاست.

سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم افزود: حریف ما در نیمه نهایی لیگ بر‌تر امید تیم شهرداری رشت است که در دو سه سال اخیر با آن‌ها بازی کرده‌ایم و از آن‌ها شناخت داریم البته نتوانستیم فیلم بازی این تیم را ببینیم اما اطلاعاتی از طریق تیم‌های حریف شهرداری رشت در دور گروهی به دست آورده‌ایم.

شریفی با بیان اینکه حفاری خوزستان مهم‌ترین حریف ماهان در راه کسب قهرمانی است عنوان کرد: روی کاغذ ماهان تندیس و حفاری اهواز فینالیست هستند اما شهرداری رشت حریف سختی برای ماست اما پیروزی بر شهرداری رشت، مقدمه قهرمانی لیگ بر‌تر است و تیم فرش آرای مشهد هم با توجه به امتیاز میزبانی ممکن است برای حفاری خوزستان دردسر ساز شود.

وی درباره میزبانی مجدد مشهد در مرحله پایانی لیگ بر‌تر تصریح کرد: مشهد در دور برگشت مرحله گروهی میزبان شده بود و ماهان تندیس هم برای مرحله پایانی تقاضای میزبانی داد که حتی تا آخرین لحظه از سوی کمیته فوتسال گفتند که قم میزبان مرحله پایانی می‌شود اما در ‌‌نهایت میزبانی بار دیگر به مشهد رسید.

سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: نماینده قم در لیگ بر‌تر امید یک بار در سال ۸۶ که مسابقات به صورت لیگ و رفت و برگشت برگزار می‌شد با نام ارم کیش قهرمان شد و پس از آن به ۲ نایب قهرمانی و ۳ عنوان سومی دست پیدا کردیم و امیدواریم امسال دومین قهرمانی این مسابقات را برای ورزش قم به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdok0x.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما