سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 19914
رئیس هیئت علمای اندونزی

تروریست‌های مصر و سوریه توسط آمریکا اجیر شده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت علمای اندونزی گفت: سوریه و مصر از طرف گروه‌های تروریستی تهدید می‌شوند زیرا تروریست ها توسط آمریکایی‌ها اجیر شده‌اند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند.
تروریست‌های مصر و سوریه توسط آمریکا اجیر شده‌اند
به گزارش قم نیوز، کیائی لطفی حکیم ظهیر الدین عصر امروز در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به از دیدار با علمای ایران بسیار خوشحال هستیم اظهار کرد: مشکلات بسیار زیادی دامنگیر کشورهای اسلامی شده است.

رئیس هیئت علمای اندونزی افزود: سوریه و مصر از طرف گروه‌های تروریستی تهدید می‌شوند زیرا تروریست ها توسط آمریکایی‌ها اجیر شده‌اند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند.

وی با اشاره به اینکه ایران در بسیاری از عرصه‌های مختلف الگویی مناسب برای کشورهای اسلامی است خاطر نشان کرد: پیشرفت‌هایی که ایران بدست آورده به خاطر تمسک به قرآن است که این موضوع باید برای کشورهای دیگر نیز الگو سازی شود.

رئیس هیئت علمای اندونزی عنوان کرد: حضور در شهر قم و دیدار با مسلمانان دیگر کشور‌ها افتخاری بوده که نصیب ما شده است و امیدواریم بتوانیم قدردان این موضوع باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باید در برابر دشمنان اتحاد لازم را به‌دست بیاوریم و امیدواریم توصیه‌های علما برای کشورهای ما راهگشا باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdon0f.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما