شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 14964
معاون درمان تأمین اجتماعی قم خبر داد:

رشد 18 درصدی هزینه درمان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم از رشد 18 درصدی هزینه درمان بیمه‌شدگان این استان در سال گذشته خبر داد.
رشد 18 درصدی هزینه درمان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در قم
به گزارش قم نیوز، داوود علی‌محمدی با اشاره به خدمات معاونت درمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: این معاونت به 650 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان خدمات درمانی را در دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم ارائه می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند خدمات تأمین اجتماعی را در بخش‌های پزشک عمومی، پزشک متخصص، داروخانه، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، تست ورزش، نوار مغز، جراحی‌های سرپایی و سایر خدمات درمانی دریافت کنند.
 
معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم با اشاره سه مرکز درمانی تأمین اجتماعی در سال گذشته گفت: یک میلیون و 474 هزار نفر به این مراکز مراجعه کرده‌ان که این میزان نسبت به سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: درمان مستقیم معاونت درمان تأمین اجتماعی در پلی کلینیک بوعلی، پلی کلینیک 22 بهمن و دی کلینیک دکتر غرضی ارائه می‌شود.
 
علی‌محمدی عنوان داشت: 726 مرکز با معاونت درمان تأمین اجتماعی قرارداد دارند و در سال گذشته 5 میلیون و 345 هزار و 315 نفر به این مرکز مراجعه کرده‌اند.
 
وی یادآور شد: نزدیک به 50 میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان در بخش درمان غیر مستقیم هزینه شده که هزینه‌ها نسبت به سال 90، 16 درصد رشد داشته است.
 
معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم عنوان داشت: نزدیک به 61 میلیارد تومان برای درمان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در سال 91 هزینه شده که در مجموع شاهد 18 درصد رشد هزینه برای درمان بیمه‌شدگان هستیم.
 
وی یادآور شد: در بخش درمان مستقیم در این سه درمانگاه بیش از 11 میلیارد تومان در سال گذشته هزینه شده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdon0f.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما