جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 49984
منبع : خبرگزاری فارس
ذوالنور:

حماسه جهانی راهپیمایی روز قدس مقدمه خیزش جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، صهیونیسم بین‌الملل و حامیان آن‌ها وظیفه است و با حضور در این راهپیمایی باید زمینه ایجاد خیزشی جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل ایجاد کرد.
حماسه جهانی راهپیمایی روز قدس مقدمه خیزش جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور اظهار کرد: یکی از خطراتی که جهان اسلام و بشریت را تهدید می‌کند «صهیونیسم بین‌الملل» است، معنای صهیونیسم بین‌الملل یهود نیست بلکه مقوله منحوسی به نام مسیحیت صهیونیسم یا صهیونیستم مسیحی وجود دارد. یعنی صهیونیسم در میان ادیان دیگر نفوذ کرده و در پی ایجاد استحاله در بخش‌های مختلف، پایگاه پرخطری برای جهان بشریت ایجاد کرده است.

وی افزود: صهیونیسم نه معادل اسراییل و نه معادل یهود است بلکه چیزی عام‎تر از این‎ها است و در میان ملل دیگر نیز پایگاه‌هایی ایجاد کرده است از این رو مشاهده شده است که در طول برهه‌های مختلف، هیأت‌های حاکمه آمریکا و بسیاری از سردمداران و دولتمردان غربی جزء صهیونیسم بین‌الملل بوده‌اند.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم بین‌الملل با سطله‌جویی، برتری‌جویی و نژادپرستی به دنبال تسخیر دنیا است اضافه کرد: آن‌ها اهداف خود را با از بین بردن اصالت ادیان، فرهنگ‌ها و مناسبات دینی ملل دیگر به پیش می‌برند.

حجت‌الاسلام ذوالنور ادامه داد: اشغال فلسطین و قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها مظهری از چهره کریه صهیونیسم بین‌الملل است و رژیم صهیونیستی آموزش دیده صهیونیسم بین‌الملل است.

وی با بیان اینکه صهیونیسم بین‌الملل در پی حکومت بر همه جهانیان است عنوان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، صهیونیسم بین‌الملل و حامیان آن‌ها وظیفه است، با حضور در این راهپیمایی باید زمینه ایجاد خیزشی جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل ایجاد کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه علاوه بر آوارگی و مظلومیت مردم فلسطین، ردپای رژیم صهیونیستی و صهیونیسم بین‌الملل را در همه بحران‌ها و حوادث تلخی که طی دهه‌های گذشته برای مردم ایران رقم خورده است را شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام ذوالنور در ادامه با اشاره به نقش صهیونیسم بین‌الملل در ایجاد بحران‌های گوناگون در ایران عنوان کرد: میشل، بنیان‌گذار حزب بعث عراق یک فرد یهودی صهیونیستی بود و در طول جنگ هشت ساله، رژیم صهیونیستی با صدام همکاری‌های مخفیانه‌ و گسترده‌ای داشتند.

وی افزود: در ترورهایی که در ایران رخ داد و حدود 17 هزار شهید ترور تقدیم اسلام کردیم ردپای صهیونیسم مشهود است، در ترور شهدای هسته‌ای تردیدی نداریم که این ترورها توسط رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: تحریم‌های ظالمانه‌ای که به ملت ایران تحمیل شده است در طول دوران‌های مختلف نیز با فتنه‌گری صهیونیسم بین‌الملل بوده است. حتی قبل از برجام تیم مذاکره کننده غربی نزد اسراییلی‌ها می‌رفتند و با سران رژیم صهیونیستی مشورت می‌کردند و سپس وارد مذاکره برجام می‌شدند و بعد از مذاکرات نیز تمام اطلاعات و مصوبات را در اختیار سران رژیم صهیونیستی قرار می‌دادند، به طور کلی در تمام سختی‌ها و بحران‌هایی که به ملت ایران تحمیل شده است رد پای رژیم صهیونیستی وجود دارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اذعان کرد: در پیدایش داعش و تجهیز آنان نیز صهیونیسم نقش اصلی را دارد، پشتیبانی و مداوای مجروحان داعش را نیز رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، زمانی که داعش نفت عراق را غارت می‌کرد رژیم صهیونیستی مشتری بزرگ این نفت‌‌ها بود.

حجت‌الاسلام ذوالنور بیان کرد: جنگ‌های شوم نیابتی در منطقه از رژیم صهیونیستی نشأت گرفته است، باید نسبت به این موضوع حساسیت به خرج داد و مردم ایران باید بار دیگر همراه با سایر ملت‌ها با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های امام تجدید عهد کنند و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونیسم را بلندتر فریاد زنند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdon0o.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما