سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 26934
در مسابقات تنیس قهرمانی کشور

تنیسورهای قمی، تیم تنیس آذربایجان شرقی را شکست دادند

قم نيوز : قم نیوز: تنیسورهای قمی در مسابقات تنیس قهرمانی کشور به دومین پیروزی خود دست پیدا کردند و برابر تیم تنیس آذربایجان شرقی پیروز شدند.
تنیسورهای قمی، تیم تنیس آذربایجان شرقی را شکست دادند
به گزارش قم نیوز، مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان کشور در اصفهان ادامه یافت و شرکت کنندگان در دو بخش انفرادی و دوبل با هم به رقابت پرداختند.

تنیسورهای نوجوان قم پس از پیروزی بر هرمزگان در نخستین گام، دومین مسابقه خود را برابر تیم تنیس آذربایجان شرقی برگزار کردند و به برد دیگری دست یافتند.

تیم تنیس نوجوانان قم در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم تنیس هرمزگان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشته و گام نخست را در این رقابت‌ها محکم بردارد.

دومین مسابقه تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها نیز برابر آذربایجان شرقی برگزار شد که این مسابقه نیز با برتری ۳ بر صفر تیم تنیس قم به پایان رسید تا تنیسورهای نوجوان قم خود را به عنوان مدعی قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کنند.

در بخش انفرادی نیز علی یزدانی و محمد مهدی آدابی، تنیسورهای آینده دار قم در مسابقه برابر حریفان خود به برتری رسیدند و موفقیت‌های روز نخست را ادامه دادند.

در سایر مسابقات در بخش تیمی، تیم‌های اصفهان الف، توابع تهران و خوزستان با نتایج مشابه ۳ بر صفر به ترتیب مقابل تیم‌های قزوین، فارس و یزد به برتری رسیدند و آذربایجان غربی، خراسان رضوی، البرز و کرمان نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم‌های تهران، اصفهان ب، همدان و گلستان پیروز شدند.

این در حالی است که تیم تنیس پیام قم در بخش پسران چندی پیش در مسابقات جام آینده سازان کشور شرکت کرد و در پایان دور رفت عنوان سوم را از آن خود کرد ضمن اینکه بانوان تنیسور قم در ناصر امین قم امسال به لیگ دسته اول کشور صعود کردند و تیم ویونا اسپرت قم نیز در لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور حضور دارد.

غنای تنیس قم در رده‌های سنی پایه سبب شد، هیئت تنیس قم به فکر اعزام ۲ تیم به مسابقات تنیس آینده سازان کشور بیفتند و نمایندگان قم در این مسابقات تیم‌های پیام قم و شهید حیدریان قم بودند.

تیم تنیس پیام قم تا نیمه نهایی لیگ آینده سازان با قدرت پیشروی کرد اما در نیمه نهایی به‌ام تی‌ای قدس تهران باخت و سپس با پیروزی در دیدار رده بندی پس از تیم‌های البرز گاز کیش و‌ام تی‌ای قدس تهران در رده سوم مسابقات تنیس آینده سازان کشور ایستاد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcdon0x.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما