شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47454
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست مرحله پلی‌آف فوتسال ایران

آتلیه‌طهران قم حریف مقاومت قرچک شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نخستین حریف خود را در مرحله پلی‌آف رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شناخت.
آتلیه‌طهران قم حریف مقاومت قرچک شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که از پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگا‌ه‌های کشور نزدیک به دو ماه می‌گذرد اما هنوز دیدارهای مرحله پلی‌آف برای تعیین تیم‌های صعود کننده به مسابقات فصل 1396 لیگ برتر برگزار نشده است.

البته بعد از انجام تمامی دیدارهای مرحله مقدماتی در هفته پایانی اسفند ماه، طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال قرار بود بازی‌های مرحله پایانی برای معرفی تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر از روز هفدهم فروردین ماه آغاز شود اما داستان شکایت دو تیم گروه نخست از تیم صدرنشین مقاومت قرچک موجب تعویق بازی‌ها شد.

با توجه به شکایت تیم حاجی‌منصف قائمشهر بابت تخلف تیم مقاومت قرچک در استفاده از دو بازیکن لیگ برتری در ترکیب خود، کمیته انضباطی نیز به کمیته فوتسال دستور لغو بازی‌های مرحله نهایی تا مشخص شدن تکلیف این پرونده را دارد و به همین دلیل بازی تکراری بین تیم‌های مقاومت قرچک و منصف قائمشهر برگزار شد.

این بازی طبق برنامه به میزبانی سالن مملو از تماشاگر شهدای هفتم‌تیر قرچک به انجام رسید و در پایان این فوتسالیست‌های مقاومت قرچک بودند که با حمایت تماشاگران خودی موفق به کسب برتری قاطع چهار بر یک برابر نماینده قائمشهر شدند تا حضور خود در مرحله نهایی بازی‌ها را قطعی کنند.

در این دیدار تیم حاجی‌منصف قائمشهر با استفاده از سیستم پاورپلی وارد میدان شد تا یک تساوی از میزبان خود بگیرد و راهی مرحله نهایی شود اما تدابیر آنها برخلاف انتظارات کادر فنی این تیم بود و تیم مقاومت قرچک از نقطه ضعف حریف در استفاده از این تاکتیک به خوبی بهره برد و با اختلاف سه گل صاحب برتری شد.

بدین‌ترتیب تیم فوتسال مقاومت قرچک نخستین حریف تیم آتلیه‌طهران قم در مرحله نهایی و پلی‌آف رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد و بر اساس برنامه جدید کمیته فوتسال ایران، این دو تیم در هفته نخست مرحله پایانی روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم‌تیر قرچک به مصاف یکدیگر می‌روند و دیگر دیدار این مرحله را تیم‌های نفت امیدیه و سن‌ایچ ساوه برگزار می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdoo0o.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما