سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 41414
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
یکی از فرماندهان سپاه قدس:

اگر مدافعان حرم نبودند اروپا جولانگاه داعش بود/منطقه خاورمیانه سراسر نشان از اقتدار نظام اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از فرماندهان سپاه قدس بیان کرد: مدافعان حرم در واقع مدافعان انسانیت بودند، زیرا اگر آنها نبودند امروز اروپا جولانگاه داعشیون بود.
اگر مدافعان حرم نبودند اروپا جولانگاه داعش بود/منطقه خاورمیانه سراسر نشان از اقتدار نظام اسلامی است
به گزارش قم نیوز، حمید مختص‌آبادی در اختتامیه جشنواره «شعر و داستان یک دقیقه‌ای؛ حافظان حرم» که در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم ارزش و اعتبار و جایگاه والایی برای شهدا قائل شده است؛ ارزش این جایگاه به حدی است که فوق تصور ماست.

وی افزود: یکی از مهمترین مباحثی که باید در خصوص مدافعان حرم بیان کرد آن است که این شهدای گرانقدر الگوی خود را حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) قراردادند؛ حضرت عباس نیز همه هستی خود را در راه دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) فدا کردند؛این شهدای گرانقدر نیز با تاسی از حضرت عباس(ع) سعی کردند که بصیرت عباسی پیدا کنند و با ایمان خالص به جنگ دشمنان خدا بروند.

این فرمانده سپاه قدس بیان کرد: همین بصیرت نافذ در همه مدافعان حرم از زینبیون، فاطمیون، لبنان و حیدریون که در جوار حرم حضرت حضرت زینب(ع) یا در عراق می‌جنگند نیز مشهود بود که به این جایگاه رسیدند که این گونه جان خود را در راه دفاع از ارزش های اهل بیت(ع) فدا کنند؛ یکی از مظلومیت های دیگر این رزمندگان هجمه های فرهنگی است که علیه آنها ایجاد می شود.

وی گفت: این فرزندان باعث افتخار جامعه هستند؛ رفتار و عمل مدافعان حرم اعجاز گونه است زیرا با جهاد این مردان مرد، توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه زمین گیر شده است؛ دشمن دراین سالها بارها از ما شکست خورده و نقشه های آنها در هم پیچیده است؛ خاورمیانه جدید بعد از 11 سپتامبر به خسران و شکست انجامید و به همین دلیل سعی کردن با ایجاد داعش شکست های خود را جبران کنند.

این فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: وقتی دونالد ترامپ این گونه در دعواهای انتخاباتی، آمریکا رامولد داعش می خواند باید به حقایقی که زیر پوست چهره دروغین آمریکا است پی برد؛ البته آمریکا خدمتی به خط مقاومت کرد که با گذشت ده‌ها سال امکان پذیر نبود، زیرا اشتباه آنها ایستادگی گروه‌های مختلف خط مقاومت با یک عقیده و ایمان در کنار یکدیگر را به دنبال داشته است؛ در همین راستا امروز منطقه خاور میانه سراسر نشان از اقتدار نظام اسلامی است و پرچمی که امام بزرگوار برافراشت امروز به دست آیت الله العظمی خامنه‌ای به اهتزاز درآمده است.

وی گفت: نیروی قدس در خط مقدم این جریان در کنار فاطمیون، زینبیون و حیدریون در مقابل هجوم تروریست‌کور و جنایتکاران پشتیبان آنها ایستاده است؛ حرکتی که با عنوان دفاع از حرم شکل گرفته است در حقیقت دفاع از کل بشریت است؛ زیرااین تروریسم اگر جان بگیرد به هیچ یک از ابنا بشر رحم نمی‌کن.

مختص آبادی با ذکر این مطلب که اگر داعش اگر مجال پیدا کند اروپا را به آتش و خون می‌کشد تصریح کرد: حملات تروریست ها به اروپا و مناطق دیگر نشان داد که آنها با انسان ها در افتاده اند و در واقع اگر مدافعان حرم نبودند امروز کل اروپا جولانگاه داعش بود؛ باید به مدافعان حرم مدال افتخار مقابله با تروریسم اهدا کرد و این گونه جشنواره ها گامی در جهت نمایاندن این اسوه های شجاعت و بصیرت است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdoo0o.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما