يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 37464
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
در بازدید از فعالیتهای شهرداری قم مطرح شد

شهرداری قم آماده خدمات رسانی به زائران نوروزی است / جمع آوری 850 تن زباله از سطح شهر

قم نيوز : قم نیوز: شهرداری قم از روزهای پایانی سال 94 با تشکیل ستاد خدمات نوروزی، به ارائه خدمات به زائران شهر کریمه اهل بیت(س) همت ورزیده است.
شهرداری قم آماده خدمات رسانی به زائران نوروزی است / جمع آوری 850 تن زباله از سطح شهر

به گزارش قم نیوز، شهردار قم در بازدید از ستادهاي اطلاع رساني شهرداري و كمپ هاي سطح شهر، ضمن تبريك سال جديد، ضرورت خدمات رساني شايسته به همشهريان و زائرين و مسافرين را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بسترهاي لازم براي رفاه و آسايش مردم و مسافرين در زمان حضور در شهر قم بايد فراهم باشد و مشكلات موجود در مسير خدمت رساني بايد به سرعت برطرف شود.

وي با اشاره به امكان برودت هوا در شهر قم گفت: بايد پيش بيني فضاهاي مسقف در كمپ ها بشود تا در زمان سرما و شرايط بد آب و هوايي بتوان از آنها براي اسكان زائرين استفاده كرد.

شهردار قم با تاكيد بر ضرورت ثبات و استمرار خدمات رساني در طول ايام نوروز تصريح كرد: روند خدمات رساني در طول ۱۵ روز تعطيلات مستمر باشد و در صورت بروز مشكل در روند خدمات رساني به سرعت مسايل موجود برطرف شود.
وي با بيان اينكه زائران از شهر قم بايد خاطره خوشي را به يادگار ببرند، گفت: خدمات رساني به مردم بايد متناسب با عزت و آبروي شهر قم باشد و آبرويي نيز براي آينده شهر باشد.

سقائيان نژاد با اشاره به برنامه هاي قم گردي شهرداري در ايام نوروز، تصريح كرد: اين برنامه تا پايان نوروز به صورت گسترده در سطح شهر براي زائران برقرار باشد.

اخبار کوتاه از خدمات رسانی شهرداری قم در نوروز ۹۵
وضعيت مطلوب خدمات رساني به زائرين در هسته مركزي شهر
عليرضا اقباليان شهردار منطقه هفت گفت: با توجه به تدابير انديشيده شده در لحظه سال تحويل و ايام نوروز تاكنون شاهد وضعيت مطلوبي در خدمات رساني به زائرين در هسته مركزي شهر بوده ايم.

هدايت مسافرين نوروزي به ستادهاي اسكان و سوله هاي مديريت بحران
مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم گفت: در پي برودت هوا در شب گذشته مسافرين به سمت مراكز اسكان آموزش و پرورش و سوله هاي مديريت بحران شهرداري هدايت شدند.

عزم شهرداري براي جلوگيري از نصب چادر در بوستان هاي ممنوعه
پيام جواديان مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: شهرداري برنامه ويژه اي براي جلوگيري از نصب چادر در بوستان هاي ممنوعه سطح شهر دارد.

توزيع كيسه هاي خودرويي جمع آوري زباله در بين مسافران نوروزي
سيد عبدالله مير ابراهيمي مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از توزيع كيسه هاي خودرويي جمع آوري زباله در بين مسافران نوروزي خبر داد.

جمع آوري روزانه بيش از ۸۵۰ تن زباله از سطح شهر در ايام پاياني سال
مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از جمع آوري روزانه بيش از ۸۵۰ تن زباله از سطح شهر در ايام پاياني سال خبر داد.

خدمات نوروزي شهرداري متناسب با آبرو و جايگاه شهر قم
دكتر سقائيان نژاد شهردار قم گفت: نحوه خدمات رساني نوروزي شهري به مسافرين نوروزي و همشهريان بايد به گونه اي باشد كه خاطره خوبي براي مردم تامين شده و آبرويي براي شهر قم باشد.

بازديد شهردار قم از ستادهاي اطلاع رساني نوروزي
دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با حضور در ستادهاي اطلاع رساني سطح شهر از نزديك در جريان روند خدمات رساني به زائرين و مسافرين نوروزي قرار گرفت.

شهرداري قم جامع ترين نقشه راهنماي مسافر را تدوين كرده است
دبير كميته ترافيك و حمل و نقل ستاد تسهيلات زائران استان قم گفت: شهرداري با نگاه به تغييرات شهري برترين نقشه راهنماي قم را براي زائران تدوين كرده است كه دستگاه‌هاي مختلف اجرايي بايد از اين نقشه در بسته‌هاي فرهنگي و اطلاع‌رساني‌هاي خود استفاده كنند.

بر پايي ۱۶۰۰ چادر مسافرتي در بوستان‌هاي قم
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: صبح امروز نزديك به هزار و ۶۰۰ چادر مسافراتي در بوستان‌هاي قم برپا شده كه اين آمار نشان از حضور گسترده زائران در شهر قم است.

استقرار نيروهاي خدمات شهري در هسته مركزي شهر براي خدمات رساني به زائرين
مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم گفت: نيروهاي شهرداري در بخش هاي مختلف در هسته مركزي شهر براي خدمات رساني و تامين ايمني مردم و زائرين مستقر شده اند.

تقدير ويژه استاندار قم از عملكرد نوروزي شهرداري
استاندار قم در بازديد از ستادهاي اطلاع رساني سطح شهر از روند خدمات رساني نوروزي شهرداري به مسافرين نوروزي تقدير كرد.

پيام نوروزي شهردار قم به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵
دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با صدور پيامي فرارسيدن حلول سال ۱۳۹۵ و بهار طبيعت را به تمام شهروندان تبريك عرض نمودند

ارائه خدمات حمل و نقل ويژه زائران در ايام نوروز
سيد امير عباس صفوي مديركل‌ حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از ارائه خدمات ويژه از سوي تاكسيراني قم در بخش‌هاي مختلف به زائران و همشهريان خبر داد.

توزيع بيش از ۱۰۰ هزار بسته فرهنگي بين مسافران تا پايان نوروز
سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم از توزيع بيش از ۱۰۰ هزار بسته فرهنگي تا پايان نوروز بين مسافران خبر داد.

خدمات رساني سورتمه ريلي بوستان علوي در ايام نوروز به مسافرين
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قم از خدمات رساني سورتمه ريلي بوستان علوي در ايام نوروز به مسافرين خبر داد.

نصب المان هاي نوروزي در مناطق مختلف شهر
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم از نصب المان هاي هفت سين شهدا، ماهي، كوچ پرندگان و حول حالنا در آستانه نوروز در مناطق مختلف شهر قم خبر داد.

نجات جان دو كودك محبوس شده در خودرو
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: در آخرين جمعه سال ۹۴ نيروهاي آتش‌نشان ۲۱ مورد عمليات را انجام داده‌اند كه ۱۳مورد اين آمار اطفاء حريق، ۶ مورد ايمن‌سازي و دو مورد نجات كودكان محبوس شده در خودرو بوده است.

يكصد خانواده مسافر نوروزي به سوي ستادهاي اسكان استان هدايت شده‌اند
مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم گفت: شب گذشته نزديك به ۱۰۰ خانواده از مسافران مستقر در پارك‌ها توسط ستادهاي هشت‌گانه شهرداري قم به سوي ستادهاي اسكان اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم هدايت شده‌اند.

آمادگي سازمان اتوبوسراني قم جهت سرويس دهي در زمان تحويل سال
مديرعامل سازمان اتوبوس‌راني شهرداري قم گفت: ناوگان اتوبوسراني در روز تحويل سال با ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ميني‌بوس آماده سرويس‌دهي به زائران و شهروندان است و براي جابه جايي مسافران از نقاط مختلف شهري به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برعكس برنامه‌ريزي شده است.

نصب ۷۵۰۰ متر بنر هدايت مسير براي مسافران نوروزي
مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم گفت: ۷۵۰۰ متر بنر هدايت مسير طي دو روز اخير توسط مناطق هشت‌گانه شهرداري قم در ستادهاي خدمات‌رساني و نقاط ورودي شهر قم نصب شده است.

اهتمام مسئولان شهرداري قم در آماده‌سازي نمازخانه‌ها قابل تقدير است
مسئول ستاد اقامه نماز استان قم با بيان اينكه اهتمام مسئولان شهرداري قم در آماده‌سازي نمازخانه‌ها براي ايام نوروز قابل تقدير است، اظهار كرد: نمازخانه‌هاي قم كيفيت مناسبي دارد اما از نظر كمي پاسخ‌گوي نياز خيل عظيم زائران قمي نيست.

اختصاص ۳۲ درصد از آمار ترددهاي شهري به قم توسط خودروهاي غير بومي
مدير مركز مديريت هوشمند ترافيك شهرداري قم گفت: ۳۲ درصد از آمار ترددهاي شهري در روز گذشته به حمل و نقل عمومي و ۳۲ درصد نيز به خودروهاي غير بومي اختصاص دارد. 

انتهای پیام / 105

https://qomnews.ir/vdcdoo0s.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما