يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 51224
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با دهه کرامت

جشن «ترنم باران» ویژه دختران برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری جشن «ترنم باران» ویژه دختران در این آستان مقدس همزمان با دهه کرامت خبر داد.
جشن «ترنم باران» ویژه دختران برگزار می‌شود
جشن «ترنم باران» ویژه دختران برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مریم شهبازی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های محوری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در طول سال و به ویژه در ایام دهه کرامت ترویج معارف فاطمی و بیان سیره حضرت معصومه سلام الله علیها برای دختران نوجوان است، گفت: واحد فرهنگی خواهران سعی کرده در قالب برنامه‌های رواق کودک، رواق نوجوان و رواق خردسال بستر تحقق این هدف مهم را فراهم کند و همچنین به صورت ویژه با برگزاری «جشن ترم باران» در سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای ترویج معارف فاطمی گام برداشته است.

مسؤول امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله با تأکید بر اینکه اگر دخترانی فاطمی می‌خواهیم باید الگوهایی فاطمی نظیر حضرت خدیجه سلام الله علیها، حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت معصومه سلام الله علیها و مادران اهل بیت(ع) را به دختران خود به خوبی معرفی کنیم، گفت: متأسفانه دختران ما به دلیل عدم معرفی مناسب الگوهای فاطمی و شاخص سازی این الگوها به تبعیت کورکورانه از دختران غربی و قهرمانان زن غربی روی آورده‌اند که این برای یک کشور اسلامی که خود دارای الگوهای برجسته دینی است جای شرمساری دارد.

شهبازی با تأکید بر اینکه حضور در جشن « ترنم باران» برای تمام دختران سنین تا ۱۳ سال بلامانع است، گفت: دختران علاقه مند به حضور در این ویژه برنامه می‌توانند تا ۳۱ تیرماه به بالکن شرقی شبستان امام خمنیی(ره) رواق کودک مراجعه کرده و کارت حضور در جشن را از کارشناسان دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشن در سوم مرداد در ساعت ۱۷ در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد، ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۷۱۷۵۵۳۸و۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس حاصل کنند.

مسؤول امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها یادآور شد: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام دهه کرامت برنامه‌های مختلفی را برای بانوان، کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته است که این برنامه‌ها از طریق سایت آستان به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdox0k.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما