سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 45014
منبع : خبرگزاری فارس

مطالب جذاب در خصوص نماز در فضای مجازی ارائه شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: باید مطالب آموزشی جذاب در خصوص نماز در فضای مجازی ارائه شود.
مطالب جذاب در خصوص نماز در فضای مجازی ارائه شود
به گزارش قم نیوز، سید صدرالدین موسوی در جلسه شورای نماز استان که عصر امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در خصوص نماز اظهار کرد: در بحث نماز نیاز به فرهنگ‌سازی داریم و اگر بتوانیم که جوانان را به سوی نماز سوق بدهیم، کار ارزشمندی انجام دادیم.

وی ادامه داد: از نظر ائمه معصومین(ع) نماز اهمیت زیادی دارد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای زیادی در خصوص نماز انجام شد، اما با این وجود باید کار بیشتری در این خصوص انجام شود تا افراد بی نماز به نماز خواندن تشویق شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: تولید و نشر محصولات فرهنگی همچون کتاب در حوزه نماز اهمیت زیادی دارد، فناوری خوب است، ولی باید روش استفاده مناسب از آن را به جوانان آموزش بدهیم، باید مطالب آموزشی جذاب در خصوص نماز در فضای مجازی ارائه شود.

موسوی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در خصوص نماز در جامعه اظهار کرد: اگر نتوانیم در این خصوص فرهنگ‌سازی کنیم، رفتارهای فردی عوض نمی‌شود، اگر رفتارهای مدیران را عوض کنیم، رفتارهای جمعی هم در جامعه عوض خواهد شد.

وی ادامه داد: باید در بحث نماز ببینیم که چه روش‌هایی مطلوبیت دارد و چگونه می‌توانیم که جوانان را به سوی نماز سوق بدهیم، اگر بتوانیم تفکر سکولاریسم را از ذهن طبقه جوان خارج کنیم، کار ارزشمندی انجام دادیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: باید در زندان‌های استان کلاس و نشست‌های آموزشی در خصوص نماز برگزار کنیم، همچنین باید بحث مشاوره اجتماعی را در میان زندانیان استان قم دنبال کنیم، کارهای فرهنگی در زندان‌ها اثرات خوبی را به دنبال داریم.

موسوی با اشاره به طرح ایجاد میدان نماز در شهر قم اظهار کرد: از مدیران شهرداری برای نامگذاری یکی از میدان‌های شهر به نام نماز تشکر می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نقش اساسی در تربیت فرزندان دارد و باید برنامه‌های ترویجی نماز در این نهاد به صورت جدی دنبال شود، همچنین این برنامه‌ها باید در دانشگاه‌های استان قم هم برگزار شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdoz0o.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما