پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 25773

شرایط مطلوب دو و میدانی‌کاران قم برای آسیایی شدن

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: شرایط دو و میدانی‌کاران قم مطلوب است و امید زیادی داریم که با آسیایی شدن آنها قم نیز شانس کسب مدال از بازی‌های آسیایی 2014 داشته باشد.
شرایط مطلوب دو و میدانی‌کاران قم برای آسیایی شدن
به گزارش قم نیوز، علی رضایی  تصریح کرد: ما به طور کامل با دو و میدانی‌کارانی که به نمایندگی از قم هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور دارند در ارتباط هستیم و سعی می‌کنیم حتی اگر کاری از دستمان برآمد برای آنها انجام بدهیم.

وی ادامه داد: محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه و میلاد دریساوی در رشته پرش‌سه‌گام دو نماینده دو و میدانی قم در اردوی تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان کشورمان هستند که هم اکنون همراه با سایر نفرات ملی‌پوش در اردوی آماده سازی خارج از کشور به سر می‌برند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: ربانی و دریساوی در نخستین مرحله مسابقات فصل جدید لیگ برتر دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور که اوایل تیر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید نتایج بسیار خوبی کسب کردند و قهرمان رشته‌های خود شدند.

وی تصریح کرد: هم ربانی و هم دریساوی در حال حاضر رکورددار مواد تخصصی خود هستند و به همین خاطر هم اکنون بهترین‌های دو و میدانی ایران در پرش با نیزه و پرش‌سه‌گام به شمار می‌روند و به همین خاطر به اردوی تیم ملی دو و میدانی کشورمان نیز دعوت شده‌اند.

رضایی عنوان کرد: ربانی و دریساوی سال گذشته نیز از سوی فدراسیون دو و میدانی به عنوان مرد سال پرش با نیزه و پرش‌سه‌گام ایران معرفی شده‌اند و به همین خاطر با روحیه و انگیزه بسیار بالا اکنون به دنبال دستیابی به جواز حضور در بازی‌های آسیایی هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع باید بگویم که این عزیزان از توانمندی و قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردارند و ان‌شاءالله اگر با بدشانسی‌ مواجه نشوند جزو نفرات اعزامی کاروان ورزشکاران کشورمان به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی خواهند بود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: ربانی و دریساوی هم اکنون همراه با تعداد دیگری از ملی‌پوشان دو و میدانی کشورمان در اردوی آماده سازی بلاروس حضور دارند و در دو مسابقه بین‌المللی این کشور که جنبه تدارکاتی نیز داشت به میدان رفته‌اند.

وی یادآور شد: محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه در مرحله اول با پرشی به ارتفاع چهار متر و ۸۰ سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد اما در مسابقه بعدی این رکورد را ارتقاء داد و با پرشی که ۲۰ سانتیمتر نسبت به پرش قبل ارتفاع آن بیشتر بود باز هم مقام نایب قهرمانی را کسب کرد اما میلاد دریساوی در مسابقه اول با آسیب دیدگی مواجه شد و در مسابقه دوم با رکورد ۱۵ متر و ۳۵ سانتیمتر در جایگاه هفتم ایستاد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcds50x.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما