چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 52683
منبع : خبرگزاری فارس
در شهريور ماه صورت مي‌گيرد

رقابت ژیمناستیک‌كاران قم در مسابقات دختران كارگران كشور

قم نيوز : قم نیوز: پيكارهاي انتخابي ژیمناستیک استان قم به منظور شناخت نفرات برتر براي اعزام به پيكارهاي كشوري ژیمناستیک هنري ويژه دختران فرزندان كارگر كشور برگزار مي‌شود.
رقابت ژیمناستیک‌كاران قم در مسابقات دختران كارگران كشور
رقابت ژیمناستیک‌كاران قم در مسابقات دختران كارگران كشور
به گزارش قم نیوز، مسابقات ژیمناستیک هنری فرزندان دختر کارگران کشور طبق برنامه‌ریزی انجمن ژیمناستیک کارگران ایران در دهه سوم شهریور ماه برگزار می‌شود و شهر تبریز از شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها میزبانی می‌کند.

در شرایطی که قم نیز قصد اعزام تیمی متشکل از بهترین‌های این رشته به رقابت‌های این دوره را دارد، این مسابقات از 21 شهریور ماه به مدت دو روز برگزار می‌شود و توسط هیات ژیمناستیک استان قم از تمامی خانواده‌ها که فرزندان آنها دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستند برای حضور در پیکارهای انتخابی دعوت شده است.

هیات ژیمناستیک استان قم با توجه به محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای این انتخابی و با هدف شناخت بهترین‌ها برای عضویت در ترکیب تیم قم، این انختابی را بین متولدین سال‌های 1384 تا 1396 یعنی ژیمناستیک‌کاران 10 تا 12 سال برگزار می‌کند.

مسابقات انتخابی تیم ژیمناستیک هنری دختران قم روز جمعه سوم شهریور ماه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در آ» از ساعت 9 صبح روز جمعه هفته جاری در کانون تخصصی ژیمناستیک ولیعصر بین کوچه‌های 23 و 25 منطقه شهید صدوقی قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علاوه بر این مسابقات، چند دوره آموزشی نیز برای نیروی انسانی فعال در این رشته اعم از داور و مربی ژیمناستیک برنامه‌ریزی شده که یکی از آنها دوره مربیگری درجه سه ژیمناستیک هنری ویژه بانوان به میزبانی هیات ژیمناستیک استان کهکیلویه و بویر احمد است که در هفته پایانی مرداد ماه برگزار شد.

اعزام مربیان این رشته به دوره‌های آموزشی نیز دیگر برنامه هیات ژیمناستیک قم است و بر همین اساس دور دوم کارگاه تمدید و ارتقاء درجه دو ژیمناستیک هنری در روزهای 23 تا 25 شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود و علاوه بر اطلاع‌رسانی گسترده بین مربیان قم، از آنها خواسته شده افراد واجد شرایط را معرفی کنند زیرا این دوره آخرین دوره آموزشی تا پایان سال به شمار می‌رود و بدون ظرفیت تمام افراد واجد شرایط پذیرفته می‌شوند.

با اطلاع‌رسانی هیات ژیمناستیک استان قم از افراد مایل به شرکت در دوره آموزشی به میزبانی شیراز خواسته شده تا پایان مرداد برای تهیه کارت ورود به این دوره، یک قطعه عکس همراه با مشخصات کامل خود را ارسال کنند تا در زمان پذیرش مشکلی نداشته باشند.

این در حالی است که از استان قم خانم‌ها حمیده عرب‌زاده، فرشته سخا و شقایق بیات همراه با نمایندگانی از استان‌های خراسان‌رضوی، مازندران، خوزستان، زنجان، مرکزی، یزد، سیستان و بلوچستان، قزوین، آذربایجان غربی، کردستان و دیگر استان‌ها در این دوره حضور می‌یابند.

خبر دیگر از ژیمناستیک این است که مسابقه‌ای دوستانه بین ژیمناستیک‌کاران قم با تیم ساوه برگزار شد و مربیان ژیمناستیک قم نیز بهترین شاگردان خود را به این رقابت تدارکاتی بردند تا میزان آمادگی آنها را برای مسابقات آینده مورد ارزیابی قرار بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds90k.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما