جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 39183
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برپايي نمايشگاه به رنگ ولايت به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم از برپايي نمايشگاه "به رنگ ولايت" به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.
برپايي نمايشگاه به رنگ ولايت به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز، سيدرسول موسوي‌نژاديان با اشاره به برنامه‌هاي ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار كرد: مجموعه نمايشگاهي "به رنگ ولايت" ويژه ايام ارتحال امام خميني(ره) با موضوع سبك زندگي امام خميني(ره) و رهبري آماده شده كه در برخي از مساجد استان با همكاري بسيج و دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: نمايشگاه پوستر و محصولات فرهنگي در پاركسوار شمالي از ديگر اقدامات است كه با همكاري بسيج برپا مي‌شود و برگزاري مراسم‌هاي فرهنگي با محتواي سخنراني، تواشيح، سرود، مسابقات متنوع در مساجد با همكاري پايگاه‌هاي بسيج و كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد در دستور كار است.

سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم با اشاره به محورهاي برنامه‌ها گفت: در برنامه‌ها معرفي بيشتر شخصيت امام خميني(ره) به نسل جوان، ارائه خصوصيات اخلاقي و سبك زندگي امام و رهبري در قالب‌هاي هنري صورت مي‌گيرد، با توجه به اينكه در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد مانند نيمه شعبان زائران و مسافران فراواني وارد شهر قم مي‌شوند، شهرداري به عنوان مجموعه مديريت شهري و سازمان متولي ارائه خدمات به زائران و مجاورين شهر قم بايد به انجام وظيفه بپردازد.

وي خاطرنشان كرد: خدمات شهرداري در قالب فرهنگي، اجتماعي و خدماتي به مردم ارائه مي‌شود، شهرداري قم در مناسبت‌هاي مختلف ثابت كرده كه توانايي و انگيزه لازم را براي ارائه خدمات به زائران دارد و مي‌تواند زمينه‌اي براي ترويج فرهنگ ناب اهل بيت(ع) باشد.

موسوي‌نژاديان عنوان كرد: قم داراي جايگاه توليد و نشر فرهنگ ناب اهل بيت(ع) و شيعي در دنيا است، بنابراين بايد در اين شهر به عنوان محور جريان شيعي جهان در همه اين مناسبت‌ها برنامه و خدمات ارائه شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdsf0s.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما