يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : 22163

باید جامعه اسلامی را به عطر دل انگیز فاطمی معطر کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه باید جامعه اسلامی را به عطر دل انگیز فاطمی معطر کنیم افزود: هرچه در این مسیر حرکت کنیم باز هم کم است و باید نسبت به درک معارف بانوی بزرگ عام اسلام اهتمام ویژه داشته باشیم.
باید جامعه اسلامی را به عطر دل انگیز فاطمی معطر کنیم
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات قم که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را تبریک گفت و اظهار داشت:‌ حضرت زهرا(س) به دلیل جایگاه متعالی معیاری ارزشمند برای تشخیص حق از باطل هستند.

وی با اشاره به اینکه زهرای اطهر دریایی از فضایل اخلاقی است تصریح کرد: هرکجا که زهرا(س) باشند حق بوده و نقطه‌ای که در مقابل ایشان است باطل قرار دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه باید جامعه اسلامی را به عطر دل انگیز فاطمی معطر کنیم افزود: هرچه در این مسیر حرکت کنیم باز هم کم است و باید نسبت به درک معارف بانوی بزرگ عام اسلام اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال سرمایه‌های ارزشمندی را در بین ما قرار داده است تاکید کرد: اسلام، قرآن و اهل بیت سرمایه‌های مهمی برای شیعیان هستند و در برابر این سرمایه‌ها نیز ما وظیفه داریم که نسبت به اهل بیت مودت و محبت داشته باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید روحانیون دارای رفتار و گفتاری دین مدارانه باشند تاکید کرد: رفتار و گفتار دین مدارانه روحانیون را می‌توان بهترین نوع تبلیغ دین و معنویت در جامعه دانست.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بیشتر تبلیغ عملی در مقایسه با وعظ و خطابه خاطرنشان کرد: روحانیون، خطبا و مبلغان در مسائل سیاسی، اجتماعی و اعتقادی باید با ادبیات خاص آن مطلب سخن گفته و نسبت به مخاطب توجه لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه با اشاره به اینکه ولایت یکی از ارزنده ترین نعمات برای جامعه اسلامی ایران است تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در بحران‌ها و شرایط دشوار با دوراندیشی و کلام نافذ خود هرگونه خطر و تهدید را از نظام دور می‌کنند و ما باید قدردان این نعمت ارزنده باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsf0x.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما