سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 15873
معاون اداری و مالی شهرداری قم:

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداری قم تمدید نمی‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداری و مالی شهرداری قم گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون دعوت به همکاری شهرداری قم به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداری قم تمدید نمی‌شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا پوریافر اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام دعوت به همکاری شهرداری قم در روز پنجشنبه 21 شهریورماه جاری به پایان می‌رسد و این زمان به هیچ‌ وجه تمدید نخواهد شد.
 
وی بیان کرد: شهرداری قم به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران و خواهران بومی استان قم که دارای مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر و حائز شرایط باشند با برگزاری آزمون علمی و مصاحبه تخصصی، به صورت قرارداد موقت دعوت به همکاری می‌کند.
 
معاون اداری و مالی شهرداری قم اذعان داشت: متقاضیان باید تا تاریخ 21 شهریور ماه به سایت شهرداری قم به نشانی www.qom.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام در رشته مورد تقاضا اقدام کنند.
 
وی با اشاره به شرایط لازم برای شرکت در آزمون دعوت به همکاری شهرداری قم گفت: تابعیت ایرانی و تعهد و التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انجام خدمت زیرپرچم یا معافیت قانونی درصورت مشمول بودن، عدم اعتیاد به مواد مخدر ومحکومیت به فساد، عقیده، تدین و عاملیت به احکام اسلامی، داشتن توانایی جسمی لازم برای شغل مورد تقاضا و صحت و سلامتی کامل، عدم اشتغال داوطلب به صورت رسمی، ثابت، پیمانی، کارگری و شرکتی در دستگاه‌های دولتی، اجرایی و یا نهادهای انقلاب اسلامی و داشتن مدرک تحصیلی در مقطع مورد نیاز از شرایط ثبت نام بوده و حداکثر سن تا پایان تاریخ اول مهر ماه سال جاری برای تمام مدارج تحصیلی 30 سال تمام است.
 
پوریافر تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط باید مدارک خود راحداکثر تاپایان وقت اداری روز پنج‌شنبه این هفت با پست سفارشی به صندوق پستی 3556 شهرداری قم ارسال کنند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdsj0f.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما