پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 46833
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل بحران استانداري قم عنوان كرد

احتمال وقوع سيلاب در بستر رودخانه/ تخليه خودروها از ساعت 15 فردا

قم نيوز : قم نیوز: مديركل بحران استانداري قم با اشاره به بارش باران و رگبار طي امروز و فردا و احتمال وقوع سيلاب در بستر رودخانه گفت: تخليه خودروها از بستر رودخانه از ساعت 15 فردا صورت خواهد گرفت.
احتمال وقوع سيلاب در بستر رودخانه/ تخليه خودروها از ساعت 15 فردا
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن اوروجی در جلسه‌ کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته بارش باران را ظرف امروز و فردا در استان خواهیم داشت.

اوروجی افزود: طبق پیش بینی هواشناسی فردا شب حدود دو ساعت رگبار خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و تمهیدات اندیشیده شده در راستای مقابله با حوادث ناشی از سیلاب اظهار داشت: بعد از نماز جمعه از ساعت سه بعد از ظهر فردا تخلیه رودخانه را خواهیم داشت و به زائرین و مسافرین اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

مدیرکل بحران استانداری قم افزود: نیروی انتظامی و شهرداری قم خودروها را از داخل رودخانه تخلیه و در محیط‌های امن قرار خواهند داد.

اوروجی ادامه داد: در صورت بارش باران طبق پیش بینی هواشناسی، 57 متر مکعب سیلاب را در بستر رودخانه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در برخی روستاها تا 40 میلی متر بارندگی را پیش بینی می‌کنیم که اطلاع رسانی لازم به روستائیان صورت گرفته است.

مدیرکل بحران استانداری قم در پایان اظهار داشت: در مناطق کوهستانی احتمال بارش برف را داریم که تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdsj0o.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما