جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 51503
منبع : خبرگزاری فارس
هفته پنجم ليگ برتر فوتسال

تيم داوري مصاف فوتساليست‌هاي قم با شهرداري ساوه معرفي شد

قم نيوز : قم نیوز: كميته داوران اسامي تيم قضاوت كننده مسابقه تيم‌هاي فوتسال هیأت‌‌ قم و شهرداري ساوه از هفته پنجم ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور را معرفي كرد.
تيم داوري مصاف فوتساليست‌هاي قم با شهرداري ساوه معرفي شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که این روزها ذهن و توجه علاقمندان به فوتسال به حضور موفق تیم گیتی‌پسند قهرمان سال 1395 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مسابقات 2017 قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا معطوف است، اما لیگ برتر از پنجشنبه هفته جاری پیگیری خواهد شد.

بعد از برگزاری چهار هفته از نیم‌فصل نخست رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، استارت دیدارهای هفته پنجم از روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه زده می‌‌شود و لیگ برتری‌ها در شهرهای مختلف از جمله در قم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند.

یکی از دیدارهای حساس برای قمی‌های علاقمند به فوتسال، مسابقه هیأت‌‌ قم با شهرداری ساوه است که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران عصر امروز به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

فوتسالیست‌های هیأت‌‌ قم در حالی از شهرداری ساوه پذیرایی می‌کنند که از چهار هفته سپری شده بازی‌های این فصل هیچ بردی در کارنامه ندارند و چهار باخت متوالی مقابل نام این تیم در جدول رده‌بندی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال به ثبت رسیده است و نماینده قم به دلیل کسب نتایج ضعیف در آخرین رتبه لیگ برتر قرار دارد.

اما تیم فوتسال شهرداری ساوه هم چندان وضعیت بهتری از تیم هیأت‌‌ قم ندارد، زیرا ساوه‌ای‌ها که با نامهربانی کادر فنی و بازیکنان قمی خود را کنار گذاشته‌اند از بازی‌های قبل خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و همانند هیأت‌‌ قم هیچ بردی به دست نیاورده‌اند، موضوعی که انگیزه مهم دو تیم برای بازی روز پنجشنبه در قم است.

کمیته داوران نیز امروز اسامی تیم قضاوت کننده مسابقه تیم‌های فوتسال هیأت‌ قم و شهرداری ساوه از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد و بر این اساس حسین توانا به عنوان داور اول، امید ظریفیان به عنوان داور دوم، علی حجی‌زاده به عنوان داور وقت‌نگهدار و علی زنگنه به عنوان داور ذخیره این مسابقه را قضاوت می‌کنند و البته ناظر این بازی حساس در قم مهران جعفری است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdsk0k.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما