سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46563
منبع : شهرنیوز

تمركز اصلي اسكان نوروزي در شهر قم بوستان فدك است

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه تمركز اصلي ما براي اسكان در شهر قم بوستان فدك است، گفت: زائرين از تمام ورودي‌ها بايد به سمت بوستان فدك هدايت شوند تا بتوانيم خدمات رساني بهتري به شهروندان داشته باشيم
تمركز اصلي اسكان نوروزي در شهر قم بوستان فدك است
به گزارش شهرنيوز، سيدامير سامع با تاكيد بر اينكه تمركز اصلي شهرداري براي اسكان در شهر قم بوستان فدك است، اظهار كرد: زائرين از تمام ورودي‌ها بايد به سمت بوستان فدك هدايت شوند تا بتوانيم خدمات رساني بهتري به شهروندان داشته باشيم.

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه شهرداران مناطق مسئول مستقيم بوستان‌هاي محل اسكان در مناطق هستند، تصريح كرد: تمام مديران شهري بايد با اين شهرداران و مسئولان بوستان‌ها هماهنگ باشند و همه كمك كنند تا در نوروز مشكلي نداشته باشيم.


سامع با تاكيد بر ضرورت جلوگيري از نصب چادر در بلوار زائر، تصريح كرد: پيمانكاران بهره بردار پاركينگ‌هاي بلوار زائر بايد موظف شده كه از چادرخواب در اين محدوده جلوگيري كنند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر هيچ‌گونه برنامه‌اي براي چادرخواب در بوستان بنيادي نداريم، خاطرنشان كرد: هزينه زيادي در بوستان فدك صورت گرفته تا شهروندان در بوستان فدك اسكان اضطراري داشته و از خدمات مختلف بهره مند شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdsk0o.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما