سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب : 31523

هوای قم گرم‌تر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری به تدریج از سرعت وزش باد کاهش و دما در سطح استان قم افزایش پیدا کند.
هوای قم گرم‌تر می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت جوی امروز استان اظهار کرد: برای بعد از ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتا شدید و رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی حداکثر و حداقل دمای امروز را به ترتیب ۳۸ و ۱۹ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: همچنین رطوبت نسبی هوا نیز بین ۲۰ تا ۷۰ درصد خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم در ادامه افزود: بیشترین بارندگی روز گذشته در ایستگاه سالاریه با میزان ۳ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: شهروندان قمی تا پایان هفته جاری در ساعات بعد از ظهر به صورت موقت افزایش ابر را خواهند داشت، البته پیش‌بینی می‌شود به تدریج سرعت وزش باد کاهش یافته و دمای هوا افزایش پیدا کند.

قاضی با بیان اینکه سامانه بارشی وارد شده به استان قم از سمت شمال وارد شده است، گفت: بارندگی باران در این فصل از سال به دلیل تاثیرات بارش‌های موسمی در جنوب شرقی کشور است اما سامانه بارشی روز اخیر نشات گرفته از سامانه وارد شده از شمال کشور بود.

وی در پایان اظهار کرد: از فردا تا پایان هفته جاری بارش باران در سطح استان قم نخواهیم داشت همچنین با توجه به گرم شدن هوا طی روزهای آینده دما در روز جمعه به ۴۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdsk0s.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما