چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 21533
رئیس هیئت جودو استان قم:

تعداد جودوکاران قم در سال ۹۳ افزایش می یابد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت جودو استان قم گفت: تعداد جودوکاران قم در سال ۹۳ افزایش می‌یابد و افزایش تعداد جودوکاران سازمان یافته یکی از برنامه‌های هیئت جودو استان قم در سال جدید است.
تعداد جودوکاران قم در سال ۹۳ افزایش می یابد
به گزارش قم نیوز، سعید علیزاده  درباره فعلی جودو در قم اظهار کرد: جودوی قم در بخش کاتا از استان‌های خوب و توانمند کشور است چنان که محمد حسن سالاری و محمدرضا صحرایی توانستند در کاتای کشور مدال کسب کنند که این مدال‌ها زمینه ساز کسب مقام سوم کاتای کشور در بخش تیمی برای استان قم شد.

وی گفت: در سال گذشته مسابقاتی را در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح استان برگزار کردیم و در اواخر سال نیز مسابقاتی چند جانبه با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان، البرز و همدان در قم برگزار شد و تلاش ما بر این است برگزاری مسابقات به شکل منظم در سال ۹۳ ادامه یابد.

رئیس هیئت جودو استان قم افزود: تنها مدال کشوری جودو چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان را سیما شاهزاده حمزه به دست آورده است که در حال حاضر نایب رئیس بانوان این هیئت است و تلاش بسیار خوبی در راستای گسترش این رشته در بین بانوان قمی و به ویژه در رده‌های سنی پایه آغاز کرده است.

علیزاده در مورد تعداد ورزشکاران سازمان یافته جودو قم بیان کرد: مطابق آماری که هیئت پزشکی ورزشی استان قم به ما داده است ۷۱۸ نفر ورزشکار مرد و ۲۱ نفر ورزشکار زن در رشته جودو کارت بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند اما این آمار بدون شک تعداد واقعی جودو کاران را به ما نشان نمی‌دهد چه بسا درصد زیادی از این آمار پس از یک جلسه تمرینی از جودو فاصله گرفته باشند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که جودو در قم از نظر کمی ضعف دارد و تعداد ورزشکاران جودو در قم راضی کننده نیست اما تعداد جودوکاران قم در سال ۹۳ افزایش می‌یابد و افزایش تعداد جودوکاران سازمان یافته یکی از برنامه‌های هیئت جودو استان قم در سال جدید است.

رئیس هیئت جودو استان قم خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تعداد جودوکاران را به سرعت افزایش دهیم تا نیروی انسانی بیشتری برای تربیت قهرمان در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdsk0x.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما