پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 25593

استقرار 40 پایگاه جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم غزه

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار 40 پایگاه سیار و ثابت جهت جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مسلمان غزه خبر داد.
استقرار 40 پایگاه جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم غزه
به گزارش قم نیوز، محمد گل فشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم در راستای کمک‌رسانی و حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام به تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مسلمان غزه کرده است.

وی ادامه داد: این ستاد با برپایی ۴۰ پایگاه در سطح شهر قم به ویژه در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم مومن و روزه‌دار شهر مقدس قم خواهد کرد.

وی گفت: ۲۰ پایگاه در اطراف حرم مطهر و مسیر راهپیمایی و ۲۰ صندوق نیز در ادارات و سطح شهر و شهرهای تابعه استقرار می بابد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر اینکه این پایگاه‌ها صرفاً برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مردم غزه فعالیت می‌کنند بیان کرد: این طرح از روز ۴ شنبه یکم مردادماه تا عید سعید فطر در شهر قم و شهر های تابعه و همچنین پایگاه‌های داوطلبی مستقر در ادارات و کارخانجات استان به اجرا درمی‌آید و خیرین می‌توانند کمک‌های ریالی و ارزی خود را برای کمک به مردم غزه اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر داوطلب در طرح جمع آوری کمک ها فعال هستند گفت: جمع اوری از ساعت ۹ صبح شروع و تا ۱۱ شب ادامه دارد.

گل فشان افزود: شماره حساب‌ ریالی ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، تجارت، دی و سپه و همچنین شماره حساب ارزی یورویی ۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملت شعبه هجرت تهران و۸۰۰۳۰۰نزد بانک ملی جهت و شماره حساب ارزی دلاری ۷۰۲۰۷۰ نزد بانک ملی برای واریز هدایای مردمی نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است ،اعضاء جمعیت هلال احمر اعم از جوانان، داوطلبان و امدادگران به همراه پرسنل در راهپیمایی روز قدس حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsk0x.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما