شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 31983
منبع : روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم مطرح کرد

نصب آثار منتخب جشنواره نمادهای شهری رضوی در قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: سازمان زیباسازی شهرداری آمادگی کامل برای همکاری‌های لازم در زمینه و نصب نمادهای جشنواره رضوی را دارد.
نصب آثار منتخب جشنواره نمادهای شهری رضوی در قم
به گزارش قم نگار، اسماعیل فتحی با بیان اینکه شهر قم منشأ ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: در همین راستا نمادهایی که در فضاهای شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مبین و مروج این فرهنگ باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که می‌توان از آنها در سطح شهر استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی و احیای بافت فرسوده شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای تولید آثار بیشتر باید هنرمندان قمی در این زمینه به جشنواره دعوت می‌شدند، چراکه اکثر آثار رسیده به دبیرخانه از سایر شهرهای کشور هستند.

وی برگزاری جشنواره‌های درون‌استانی را راه مناسبی برای آشنایی بیشتر هنرمندان قمی دانست و عنوان کرد: به مسابقه گذاشتن نمادها با جانمایی در نقطه‌ای از شهر به دلیل جذابیت بالا راهکار خوبی برای جذب و استفاده از هنرمندان قمی در این زمینه است.

فتحی در پایان ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای برگزاری جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری آمادگی کامل برای همکاری‌های لازم در این زمینه و نصب نمادهای جشنواره را دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdsn0s.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما