پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 21993

تیم‌های هنگ و ارم ساز وحدت قم به مصاف هم می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال هنگ و ارم ساز وحدت قم در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال قم برای صعود به نیمه بالای جدول به مصاف هم می‌روند.
تیم‌های هنگ و ارم ساز وحدت قم به مصاف هم می‌روند
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم امروز دو بازی برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم‌های هشتم و نهم جدول رده بندی به مصاف هم می‌روند.

این مسابقه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و این در حالی است که پیروز این مسابقه علاوه بر دور شدن از منطقه خطر سقوط جدول، خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک می‌کند.

هر دو تیم در ۳ بازی نخست خود در لیگ دسته اول یک پیروزی و ۲ شکست کسب کرده‌اند اما تفاضل گل بهتر هنگ سبب شده این تیم بالا‌تر از ارم ساز قرار گیرد.

هنگ در نخستین مسابقه خود برابر کیان نوین موفق شد یک بر صفر پیروز شود و لیگ را با برد آغاز کند اما ۲ شکست پی در پی سبب شد اوضاع به کام این تیم قدیمی فوتبال قم پیش نرود.

آن‌ها در هفته دوم برابر آریا ۴ گل خوردند و شکست سنگینی را متحمل شدند و سپس در بازی سوم خود برابر پیام نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند.

تیم فوتبال ارم ساز نیز همانند هنگ، فصل را با پیروزی آغاز کرد و ۳ بر یک افشین را شکست داد اما در هفته دوم و در یک بازی عجیب و غریب، گلباران شد و با نتیجه ۷ بر یک برابر ایرانجوان بازی را واگذار کرد.

شکست یک بر صفر ارم ساز برابر آریا در هفته سوم سبب شد این تیم تا رده نهم جدول سقوط کند با این حال آن‌ها این فرصت را دارند تا با برد برابر هنگ نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند.

تیم برنده این مسابقه در بهترین حالت ممکن می‌تواند خود را تا رده ششم جدول بالا کشیده و به نیمه بالایی جدول برساند اما نتیجه مساوی، تغییر چندانی در وضعیت رتبه دو تیم در جدول نمی‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال هنگ و ارم ساز وحدت از ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه ۲۸ فروردین در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcdsn0x.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما