چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 52403
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول كميته فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

آغاز نقل و انتقالات نيم‌فصل ليگ‌هاي فوتسال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسول كميته فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم از آغاز نقل و انتقال نيم‌فصل تيم‌هاي حاضر در مسابقات ليگ فوتسال باشگاه‌هاي قم خبر داد.
آغاز نقل و انتقالات نيم‌فصل ليگ‌هاي فوتسال در قم
به گزارش قم نیوز، رضا بمانی در قم، اظهار کرد: رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود و در حال حاضر لیگ‌های فوتسال نوجوانان و جوانان قم در جریان است.

وی ادامه داد: بازی‌های لیگ فوتسال در تمام رده‌های سنی فرصت بسیار خوبی برای معرفی استعداد، توانمندی و قابلیت بالای فوتسالیست‌های پرتوان قمی است، لیگی که در واقع کار سازندگی و پشتیبانی برای تیم‌های قمی حاضر در لیگ‌های باشگاه‌های کشور را انجام می‌دهد.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم  اضافه کرد: امسال مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم با شرکت 12 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این لیگ، دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در دو گروه 6 تیمی به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند تا از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم در سال جاری با حضور 10 تیم در یک گروه به انجام می‌رسد و تیم‌های حاضر در این لیگ نیز به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا تیم قهرمان برای نمایندگی قم در لیگ‌ فوتسال جوانان ایران مشخص شود.

بمانی با بیان اینکه بازی‌های فصل جاری هر دو لیگ به نیم‌فصل خود رسیده است، در ادامه عنوان کرد: ایندهبا توجه به پایان بازی مرحله گروهی لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم و همچنین پایان هفته پنجم لیگ جوانان، از 21 تا 26 مرداد ماه برای تیم‌های صعود کننده از مرحله گروهی لیگ نوجوانان و تیم‌های حاضر در لیگ جوانان فرصت نقل و انتقالات جدید و ثبت قرارداد بازیکنان آنها در نظر گرفته شده است.

وی در پایان اظهار کرد: فقط کسانی مجوز ثبت قرارداد دارند و در لیست تیم خود جای خالی داشته باشند مجاز به نقل و انتقال هستند، ضمن اینکه در لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم نیز فقط به بازیکنان آزاد اجازه ثبت قرارداد داده شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdso0k.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما