چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : 36483
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبا:

صبا شایسته قهرمانی در جام شهدا بود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم قهرمانی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات فوتبال جام شهدا را به استاندار و مردم شریف قم تبریک گفت.
صبا شایسته قهرمانی در جام شهدا بود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری‌فرد در این خصوص اظهار کرد: موفقیت تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های جام شهدا نشان داد که صبا یک تیم پرقدرت و توانمند است و در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر نیز با همین اقتدار برای خلق موفقیتی دیگر برای استان قم تلاش خواهد کرد.

وی یادآور شد: حمایت‌های ویژه آقای صادقی استاندار قم و همچنین مهندس موسوی مدیرعامل هواپیمایی زاگرس که همه جانبه پشتیبان تیم هستند، دلگرم کننده مدیریت، کادر فنی و بازیکنان صبای قم برای تلاش و کار بیشتر به منظور تداوم موفقیت‌های صبای قم است و موفقیت به دست آمده را به این عزیزان صمیمانه تبریک می‌گویم.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه سخنان خود این قهرمانی را به مردم شریف قم، طرفداران و هواداران تیم فوتبال صبای قم تبریک گفت و اظهار کرد: بی‌شک برای تداوم این قهرمانی نیازمند حمایت همه جانبه مردم از تیم صبا در دور برگشت لیگ برتر فوتبال هستیم.

قدردانی باشگاه صبا از کادر فنی و بازیکنان صبای قم

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم همچنین از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم به واسطه تلاش برای موفقیت این تیم در جام شهداء تقدیر کرد و گفت: از نزدیک شاهد تلاش بسیار خوبی از سوی کادر فنی تیم و بازیکنان برای تداوم موفقیت‌های صبای قم در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال هستم.

وی ادامه داد: صبای قم تا این هفته از مسابقات لیگ برتر نیز فوق‌العاده خوب و فراتر از انتظار کار کرده و این نشان از مدیریت و درایت علی دایی و همکاران وی در کادر فنی صبای قم است و بازیکنان نیز به خوبی فرامین کادر فنی را اجرا می‌کنند.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ابراز کرد: دوستی‌، همدلی و هماهنگی بسیار خوبی که بین کادر فنی و بازیکنان صبای قم وجود دارد مهمترین عاملی است که صبا را در مسیر موفقیت قرار داده و از این بابت از علی دایی که به عنوان یک اسطوره و مربی مدبّر برای سربلندی تیم صبای قم تمام توان خود را به کار گرفته به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

وی در پایان اظهار کرد: روند آماده‌سازی تیم در تعطیلات لیگ برتر به خوبی توسط کادر فنی پیگیری شده و با توجه به اردوی خوبی که در کیش برگزار شد و نتایج فوق‌العاده‌ای که تیم ما در بازی‌های تورنمنت جام شهدا کسب کرد، صبا قطعا در دور برگشت لیگ با اقتدار بیشتر به مصاف رقبا می‌رود.

تقدیر سرپرست باشگاه صبای قم از برگزارکننده‌های جام شهدا

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه با تمجید از تلاش‌های برگزارکنندگان مسابقات فوتبال تورنمنت چهارجانبه جام شهدا، عنوان کرد: از تمام عوامل برگزاری این رقابت‌ها که دلسوزانه و صمیمانه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تلاش کردند، به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تقدیر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: تلاش‌های سازمان لیگ در برگزاری این جام ستودنی بود، ضمن اینکه به عنوان یک مدیر از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌هایی که در این جام حضور داشتند و به مقام شهدا ادای احترام کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdso0s.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما