چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 34403
منبع : خبرگزاری فارس
هفته نخست لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم یک امتیاز از پورالبرز گرفت

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در نخستین بازی خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر پورالبرز یک امتیاز گرفت.
صبای قم یک امتیاز از پورالبرز گرفت
به گزارش قم نگار، فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم براساس قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته تیم‌های پایه فدراسیون فوتبال در گروه چهارم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور قرار گرفته‌اند.

نماینده فوتبال قم در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی فصل ۱۳۹۴ لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور طبق برنامه فدراسیون فوتبال به میهمانی تیم فوتبال نوجوانان پورالبرز رفت و در جدال با این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت تا یک امتیاز از این بازی بگیرد.

فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار صبای قم در هفته دوم رقابت‌ها کار سخت‌تری پیش‌‌رو دارند و باید با یکی از سه نماینده اصفهانی‌ هم‌گروه با خود رقابت کنند، دیداری که نخستین مسابقه خانگی آنها در فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور نیز به شمار می‌رود.

امسال بازی‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور با رقابت ۳۰ تیم به انجام می‌رسد و تیم‌های شرکت کننده در بازی‌های این فصل در ۶ گروه پنج تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در حالی از این ماه کار خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرده‌اند که کادر فنی آنها نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و صبایی‌ها زیر نظر کمال شیری به عنوان سرمربی و مسعود خسروی و محسن یزدی فوتبالیست‌های موفق سال‌های اخیر قم به عنوان مربی به مصاف رقبا می‌روند.

همچنین حمید نظیفی دروازه‌بان جوان فوتبال قم که تا سال قبل در لیگ آزادگان نیز حضور داشت، به عنوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم کار خواهد کرد و عباس کفاش‌زاده به عنوان سرپرست دیگر عضو کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال نوجوانان صبا است.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم امسال برای هفتمین سال متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نماینده استان قم خواهد بود که در گروه سوم مقدماتی این فصل با تیم‌های فوتبال پورالبرز، پتوی‌لاله اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، مقاومت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همگروه شده است.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مرحله مقدماتی سال ۱۳۹۳ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه سوم حضور داشت و در کنار رقبای سرسختی همچون صنعت‌نفت آبادان و مقاومت تهران در پایان مرحله گروهی در مکان سوم ایستاد و سهمیه قم در لیگ برتر را حفظ کرد.

اتفاقاً پیروزی پرگل پنج بر صفر تیم نوجوانان صبای قم برابر پورالبرز در هفته پایانی فصل گذشته موجب شد تا استعدادهای آینده‌ فوتبال قم در تیم نوجوانان صبا با کسب ۱۴ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی و بعد از تیم‌های مقاومت تهران و صنعت نفت آبادان قرار بگیرند و در لیگ ماندگار شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdso0s.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما