دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : 51323
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد:

برنامه‌های دهه کرامت جناحی نشود/ تشکیل ۱۸ کارگروه تخصصی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به استمرار برنامه‌های دهه کرامت در دیگر ایام سال و ایجاد نشاط در آن‌ تأکید کرد و گفت: این حرکت نباید گرایش جناحی پیدا کند.
برنامه‌های دهه کرامت جناحی نشود/ تشکیل ۱۸ کارگروه تخصصی
برنامه‌های دهه کرامت جناحی نشود/ تشکیل ۱۸ کارگروه تخصصی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار اعضای شورای بزرگداشت دهه کرامت با آیت الله اعرافی، اظهار داشت: هجرت امام رضا(ع) یکی از سه هجرت مهم در تاریخ است که آثار پر برکتی داشته است.

وی گفت: از آثار این هجرت زنده نگهداشتن امامزادگان و تبدیل آن‌ها به قطب‌های فرهنگی در کشور است مانند حرم حضرت معصومه(س) که این روزها میزبان خیل عظیم زائران در شهر قم است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزود: در موضوع دهه کرامت استان‌های مقدس و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی هماهنگ باهم اقدام کرده و تلاش می‌کنند تا معارف اهل بیت(ع) را در داخل و خارج کشور گسترش دهند.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آستان شاه چراغ، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، ستاد کل نیروهای مسلح، شورای عالی فضای مجازی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را از جمله نهادهایی برشمرد که در بزرگداشت دهه کرامت همکاری می‌کنند.

شرکت ۷۰۰ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی

حجت الاسلام ارباب سلیمانی از تشکیل ۱۸ کارگروه تخصصی نیز خبر داد و افزود: در اکثر نقاط جهان شاهد اجرای برنامه‌های مختلفی در ایام دهه کرامت هستیم و تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنیم.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی و شرکت حدود ۷۰۰ هزار نفر در این مسابقه اشاره کرد و گفت: مردمی بودن اجرای برنامه‌ها اصل مهمی است که به آن تأکید داریم.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، عنوان کرد: حدود ۸۰ هزار مسجد، ۲۳ هزار کانون فرهنگی، ۴۰ هزار پایگاه بسیج و حدود ۹۰ هزار هیئت مذهبی در این زمینه همکاری می‌کنند و این حرکت به جریانی ملی و حتی بین المللی تبدیل شده است.

وی به ایجاد نشاط در فعالیت‌ها و نیز استمرار داشتن این حرکت اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا این حرکت گرایش جناحی پیدا نکند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdss0k.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما