چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 48273
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كبدي استان قم خبر داد

راه‌اندازي كبدي ساحلي در قم / اعزام كبدي‌كاران قم به ليگ و قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ كبدي استان قم از راه‌اندازي زمين كبدي ساحلي و اعزام كبدي‌كاران قم به رقابت‌هاي ليگ و پيكارهاي كبدي قهرماني كشور خبر داد.
راه‌اندازي كبدي ساحلي در قم / اعزام كبدي‌كاران قم به ليگ و قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، محمدرضا رجایی امروز، اظهار کرد: کبدی قم در سال 1396 برنامه‌های متنوعی برای تداوم حرکت در مسیر پیشرفت و رشد خود دارد، هم در کبدی ساحلی و هم در سالنی و استاندارد کارهای خوبی پیش‌بینی شده و از کبدی قم در سال 96 خبرهای خوبی خواهیم شنید.

وی ادامه داد: در هر دو بخش مردان و بانوان شاهد رونق فعالیت‌های کبدی در قم هستیم، مربیان خوب و با دانشی نیز داریم و با همکاری مجموعه هیات، تمام تلاش‌ها بر این است که بتوانیم این رشته را در سطح کشور به بهترین عناوین و افتخارات برسانیم و همچون سال‌های گذشته در کبدی ایران با اقتدار ظاهر شویم.

دبیر هیأت‌‌ کبدی استان قم در ادامه از تلاش این هیأت‌‌ برای راه‌اندازی کبدی ساحلی در قم خبر داد و بیان کرد: کبدی ساحلی در قم سابقه فعالیت دارد اما تا کنون امکانات و زمین اختصاصی این رشته را نداشته‌ایم و یکی از مهمترین برنامه‌های هیأت‌‌ در سال جاری در این زمینه پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیأت‌‌ کبدی قم برای برگزاری مسابقات قهرمانی استان و انتخابی تیم قم به منظور حضور در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور، مکان مناسبی را در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم پیش‌بینی کرده و در این مجموعه زمین ساحلی خود را راه‌اندازی می‌کند.

رجایی عنوان کرد: با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین پیگیری‌های دلسوزانه رئیس هیات، سالن اختصاصی این رشته با عنوان خانه کبدی در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و زمین ساحلی را نیز کنار این سالن فعال کرده‌ایم.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیأت‌‌ برای برگزاری رقابت‌های متنوع استانی در سال جاری خبر داد و بیان کرد: آماده‌سازی زمین ساحلی قم برای برگزاری مسابقات جام رمضان و انتخابی تیم استان در حال انجام است و با توجه به حضور در لیگ، تمرینات تیم در خانه کبدی جریان دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdsx0o.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما