شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 42233
منبع : ایرنا
نماینده مجلس شورای اسلامی:

قانون جذب معلولان در دستگاههای دولتی باید اجرایی شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون استخدام سه درصد معلولان در دستگاه های دولتی که سالهای گذشته تصویب و ابلاغ شده است باید اجرایی شود.
قانون جذب معلولان در دستگاههای دولتی باید اجرایی شود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی عصر جمعه در همایش بزرگداشت روز ناشنوایان در قم افزود: مجلس شورای اسلامی ضمن پیگیری اجرای این قانون، باید دولت را در رفع معضلات اقتصادی به ویژه بیکاری جوانان و معلولان کمک دهد، زیرا امروز خانواده های بسیاری با بیکاری جوانان مواجه هستند.

وی با بیان اینکه معلولان و کسانی که عضوی از بدن آنها نقصی دارد، باید اراده و استقامت داشته و هیچگاه احساس کمبود نداشته باشند، خاطرنشان کرد: شخصیت های بسیاری هستند که در حوزه های گوناگون به رشد و پیشرفت دست یافته اند، اما دارای معلولیت هایی هم بوده اند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه سلامت و درمان کشور، بر ضرورت توسعه و ارتقاء این خدمات تاکید کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد امکانات و زمینه مناسب در جامعه، تمامی معلولان بتوانند بر مشکلات خود غلبه کرده و به موفقیت های چشمگیری دست یابند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت پیگیری قوانین از سوی نمایندگان مجلس، تصریح کرد: برخی از بخش ها و سازمان های تصمیم گیر در کشورمان همچون سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی وجود دارند که نمایندگان مجلس نمی توانند مستقیما از آنها سوال داشته باشند.

همایش بزرگداشت روز ناشنوایان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان با حضور جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی و اعضای کانون ناشنوایان استان قم در سالن بعثت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdsx0o.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما